Web Analytics Made Easy - Statcounter

صد‌ها هزار نفر از مخالفان جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا روز شنبه در خیابان‌های لندن، پایتخت این کشور دست به تظاهرات زدند و خواستار برپایی یک همه پرسی مجدد از سوی دولت برای تعیین سرنوشت برکسیت و آگاهی از دیدگاه مردم در باره توافق احتمالی با اتحادیه اروپا بر سر چگونگی خروج از این مجموعه شدند.

برگزار کنندگان شمار افراد شرکت کننده در این تظاهرات پرشمار و کم سابقه را بیش از پانصد هزار نفر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت کنندگان در تظاهرات پرچم‌های آبی و طلایی اتحادیه اروپا را در دست داشتند و پلاکارد‌هایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آن‌ها شعار‌هایی با مضمون «بلوکه کردن برکسیت» نوشته شده بود.

این راهپیمایی بزرگ در حالی برگزار می‌شود که ترزا می، نخست وزیر بریتانیا در پی ناکامی مجدد از حصول توافق با رهبران اروپایی در بروکسل بر سر چگونگی جدایی از اتحادیه هفته‌ای طوفانی و پرتلاطم را پشت سر گذاشت. وی همچنین در جریان این مذاکرات با دادن امتیاز‌های بیشتر به طرف‌های اروپایی خشم اعضای حزب تحت رهبری خود را نیز برافروخت.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: برکسیت انگلیس لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان گفت که اتحادیه اروپا به رهبری جدید نیاز دارد، زیرا مقامات ارشد فعلی اتحادیه کاملاً ناموفق هستند.

نخست‌وزیر مجارستان گفت: اکنون ما رهبری در اتحادیه اروپا داریم که در برخی از پروژه‌های بزرگ که از سوی خودشان انتخاب شده‌اند، مانند مهاجرت، جنگ در اوکراین و سیاست تحریم‌ها شکست خورده اند.

اوربان گفت که رهبری فعلی اتحادیه اروپا باید کنار رود.

نخست وزیر مجارستان تاکید کرد که اروپا به رهبران جدید نیاز دارد.

نخست وزیر مجارستان چندی پیش از مردم کشورش خواست برای دفاع از حاکمیت این کشور به سمت مقر اتحادیه اروپا در بلژیک راهپیمایی کنند.

«ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که به همراه حامیانش آماده است تا برای دفاع از حاکمیت این کشور در اتحادیه اروپا به سوی بروکسل راهپیمایی کند.

کد خبر 6081413

دیگر خبرها

  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد