Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@19:42:09 GMT

10 سال زندگی با جسد پدر

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۴۹۱۷

حوادث رکنا: پسر 79 ساله فرانسوی 10 سال با جسد پدرش در یک خانه زندگی کرد.

ماموران پلیس Police جسد مومیایی شده این مرد را پس ازیک دهه در خانه پسرش پیدا کردند.

گزارش های پلیس نشان میدهد که جسد پدر تنها 3 روز پس از مرگ پسر 79 ساله در خانه پیدا شده است.

ماموران می گویند یکی از اعضای خانواده هنگام تمیز کردن خانه قدیمی با جسد مومیایی پدر روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها نشان می دهد که هم پدر و هم پسر به مرگ طبیعی جان سپرده اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خاص بدجوری وسط خیابان کتک خورد / عاملان حمله پشیمان نیستند + تصاویر عکس رامین رضائیان در تیم فوتبال بانوان انزلی مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! بریدن سر 12 مرد توسط مردان مخوف! این 2 پلیس ارشد اصفهان چرا لباس بلوچ پوشیده بودند؟! 2 فیلم از لحظه سرقت طلا و جواهرات کودکان تهرانی + جزییات این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد فرمول لاغری 7 روزه+دستورالعمل

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث پدر پسر زندگی فرانسوی جسد ایران عکس فیلم دختر قتل زندگی مرد جوان اربعین پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان در پنج دیدار خانگی قبلی خود مقابل طلایی پوشان موفق به پیروزی نشده است.

در واقع آخرین باری که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل سپاهان شده، دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفدهم بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل سپاهانی قرار گرفتند که حال و روز خوشی نداشت و با منصور ابراهیم زاده در رتبه سیزدهم قرار داشت.

در آن دیدار پرسپولیس خیلی زود و توسط علیپور در دهمین دقیقه بازی به گل اول رسید و سپس توسط شجاع خلیل زاده در چهلمین دقیقه برای دومین بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرد.

شادی علی علیپور بعد از گل‌ زودهنگام در روز آخرین برد خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان- ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ویدئو: 160824

در نیمه دوم بازی پرسپولیس موقعیت های بسیاری را با بی دقتی و البته تاحدی بدشانسی از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخپوشان در شش فصل اخیر:

پرسپولیس ۰-۰ سپاهان ( لیگ هجدهم)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان(لیگ نوزدهم)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان( لیگ بیستم)
پرسپولیس ۱-۲ سپاهان( لیگ بیست و یکم) ( * بازی در زمین بی طرف برگزار شد)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان ( لیگ بیست و دوم)

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد