Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضايی، مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان در شورای آموزش و پرورش با بيان اينكه سرویس بهداشتی بیش تر مدارس نياز به بهسازی و تعمير دارند، اظهار داشت: امسال 11 میلیارد ریال اعتبار برای اين كار در نظر گرفته شده است که تاکنون 7 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با بيان اينكه با اين اعتبار بخش زیادی از اين سرويس ها بهسازی و تعمير می شود، تصریح کرد: بزودی مابقی اين اعتبار نيز تخصيص داده می شود تا بهسازی سرويس های بهداشتی در مدارس استان ادامه یابد.

رضايی نياز مدارس شهرستان شوشتر را در حوزه تعمير زير ساخت های بهداشتی بيش از ساير شهرستان ها عنوان كرد و اذعان داشت: برای بهسازی سرویس بهداشتی 13 شهرستان خوزستان اعتباری تخصيص داده نشده است که بايد از محل اعتبارات عمرانی و تعمیراتی، هزينه نگهداری و بهسازی سرویس های بهداشتی در اين شهرستان ها را انجام شود.

مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان بر لزوم استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات موجود در مدارس توسط دانش آموزان تاكيد و بیان کرد: دانش آموزان و اوليا مدرسه بايد در حفظ و نگهداری مدارس كوشا باشند و از آسيب به فضای فيزيكی كلاس های درس و محوطه داخلی مدرسه اجتناب كنند.

این مقام مسئول اعتبارات تعمير و تجهيز مدارس را محدود عنوان كرد و افزود: دانش آموزان و مديران بايد نسبت به مراقبت از فضای فيزيكی مدارسی كه به تازگی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گيرند و به آموزش و پرورش تحويل داده می شوند، حساس باشند چون تعمير آن ها هزينه های مضاعفی را به نوسازی مدارس تحميل می كند.

انتهای پیام/گ

سرویس های بهداشتی مدارس بازسازی می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه