Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@04:30:03 GMT

اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۱۰۰

اجرای طرح «دست‌های مهربان هلال» در سنندج

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این طرح با همکاری اداره کل بهزیستی و کانون مهدهای کودک استان کردستان برگزار می شود و براساس آن اسباب بازی های سالم ولی بلااستفاده کودکان توسط اعضای جوانان هلال احمر جمع آوری شده و در مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اطلاع رسانی های لازم در خصوص طرح «دست‌های مهربان» انجام شده و فردا دوشنبه ۳۰ مهرماه در پارک سپیدار سنندج طی مراسمی نمادین این طرح به مرحله اجرا در خواهد آمد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد: ایستگاه بازی، جشن کودک، ایستگاه نقاشی و برنامه های متنوع دیگر در حاشیه اجرای این طرح در پارک سپیدار سنندج برپا خواهد شد.
وی ضمن درخواست از شهروندان سنندجی برای شرکت در این طرح، اعلام کرد: در منزل همه خانواده هایی که فرزند کوچک دارند قطعا اسباب بازی های سالم و غیر قابل استفاده ای وجود دارد که می تواند به عنوان هدیه ای مناسب برای کودکان مناطق کمتر برخوردار استان استفاده شود.
محمدی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سنندج در همه شهرستانهای استان به مرحله اجرا در خواهد آمد، افزود: یکی از وظایف سازمان جوانان هلال احمر در حوزه پیش دبستانی آموزش مفاهیم انسان دوستانه و ایجاد روحیه کمک نمودن همنوعان به کودکان ۵ تا ۷ سال در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی است.
وی یادآور شد: در حال حاضر در ۶۵ مهد کودک و مرکز پیش دبستانی استان کانون غنچه‌های هلال فعال بوده و در این کانون‌ها مفاهیم اولیه بشردوستی به کودکان آموزش داده می شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز