Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:30:23 GMT

مشکلی در پایانه مرزی مهران وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۱۳۹

مشکلی در پایانه مرزی مهران وجود ندارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: مشکلی در پایانه مرزی مهران وجود ندارد.

به گزارش مشرق، نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: مشکلی در تردد در پایانه مرزی مهران وجود ندارد و تاکنون ۷۰ هزار نفر از مرز خارج شده اند.

وی گفت: برق پایانه وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخواه اظهار داشت: اکیپ های راهداری در مسیرهای استان مستقر هستند.

با وجود باد وباران شدید کلیه نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با تمام تجهیزات و ماشین آلات راهداری در محورها و گردنه ها مستقر   شده وآماده ارائه خدمات و کمک به زائرین اربعین حسینی هستند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین حسینیه زائران اربعین سازمان راهداری مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

کد خبر 6079638

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه