Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@22:01:25 GMT

درب مساجد مهران به روی زائران باز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۱۷۳

درب مساجد مهران به روی زائران باز شد

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: زائرانی که در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی درگیر طوفان بودند به اماکن امن منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: با بارش شدید باران و وزش باد شدید تمام مدارس ایلام تعطیل شد.

همچنین قاسم سلیمانی رئیس ستاد اربعین استان ایلام از زائران خواست تحت هیچ شرایطی به مسیر خود ادامه ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام بیان کرد: تمامی مساجد، تکایا و مدارس شهر مهران به منظور رفاه حال زائران در شرایط طوفانی آماده پذیرش زوار هستند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: زائرانی که در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی درگیر طوفان بودند به اماکن امن منتقل شدند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین اینفوگرافی مقام معظم رهبری سازمان اوقاف و امور خیریه کانون های مساجد موکب دیدار با رهبری پیاده روی اربعین دولت استان ایلام زائران اربعین حسینی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام با اشاره به خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی گفت: امسال هیچ مشکلی برای جمع‌آوری، خرید و حمل و تحویل محصول کُلزا به کارخانجات روغن‌کشی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تولید و خرید این محصول در شهرستان مهران به نسبت سال گذشته به بیش از دوبرابر برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان ایلام، حمیدرضا شکری اظهار کرد: در شهرستان مهران تاکنون ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان توسط تعاونی روستایی شهرستان، در انبار ۲۰۰۰ تنی این مرکز خریداری شده است و حداکثر تا ۴۸ آینده به کارخانجات طرف قرارداد حمل می‌شود.

وی افزود: در شرایط موجود به دلیل رطوبت بالا در بعضی مزارع کشت کلزا در این شهرستان، برداشت این محصول به صورت موقت متوقف شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال هیچ مشکلی برای جمع‌آوری، خرید و حمل و تحویل محصول کُلزا به کارخانجات روغن‌کشی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تولید و خرید این محصول در شهرستان مهران به نسبت سال گذشته به بیش از دوبرابر برسد.

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام به اتفاق رئیس اداره بازرگانی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهران و اتحادیه تعاون روستایی استان از مراکز خرید دانه‌های روغنی در شهرک اسلامیه مهران بازدید کردند و در جریان روند برداشت، حمل و نمونه‌گیری کمی و کیفی این محصول قرار گرفتند.

کد خبر 744385

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران