Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد فعلاً فروشی نیست.

به گزارش وبسایت نود، در روزهای اخیر شایعات زیادی منتشر شده است که گلیزرها قصد فروش منچستریونایتد را بعد از 13 سال حضور در این باشگاه دارند و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان می خواهد مالک جدید این باشگاه انگلیسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی برخی منابع مدعی بودند قرار است در ملاقاتی که طی هفته های آینده بین دو طرف صورت می گیرد، پیشنهاد چهار میلیارد پوندی عربستانی ها به مالکان آمریکایی یونایتد ارائه شود.

اما گاردین در آخرین گزارش خود مدعی است که هیچ تمایلی از سوی سران آمریکایی یونایتد برای فروش این باشگاه وجود ندارد و حتی مهمتر این که آن ها فعلاً قصد ندارند سهامی را نیز از باشگاه به فروش برسانند.

با وجود این که یونایتد همچنان یک باشگاه بدهکار است و نتوانسته بدهی ها خود را تسویه کند ولی فوربس در آخرین ارزیابی خود، ارزش این باشگاه را چیزی در حدود 3.2 میلیارد پوند برآورد کرده است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس محمد بن سلمان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور