Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@01:24:51 GMT

خبر خوش طهرانچی برای حل مشکل دانشجویان پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۲۳۴

صراط:

محمدمهدی طهرانچی در گفت‌و‌گو با خانه ملت توضیحاتی درخصوص آخرین تصمیمات، مرتبط با حل مشکل دانشجویان تازه وارد در رشته های پزشکی و پیراپزشکی که از سایر دانشگاه‌ها برای ثبت‌نام در دانشگاه آزاد انصراف داده‌اند اما پس از ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های آزاد از خبر عدم پذیرش خود در این دانشگاه مطلع شدند ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: براساس رایزنی‌های انجام شده با وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشجویان تازه وارد به دانشگاه آزاد که –به منظور ثبت نام در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی این دانشگاه از دانشگاه‌های دولتی انصراف داده‌ بودند- اکنون می‌توانند در دانشگاه‌ مبدا خود به ادامه تحصیل بپردازند چراکه طی آخرین تصمیم انصراف آن‌ها در دانشگاه‌های مبدا یا همان دانشگاه‌های دولتی ملغی شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین با سازمان نظام وظیفه صحبت شده تا دانشجویان مذکور هیچ مشکلی در زمینه سربازی و نظام وظیفه نداشته باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد