Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر خزانه داری آمریکا با عقب نشینی از سیاست توقف صادرات نفت ایران گفت: خریداران نفت ایران باید بیشتر از رقم ۲۰ درصدی که در سال های۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ ملزم بودند، واردات نفت ایران را کاهش دهند تا بتوانند از معافیت های آمریکا برخوردار شوند.

وزیر خزانه داری آمریکا با عقب نشینی از سیاست به صفر رساندن صادرات نفت ایران از 4 نوامبر گفت کشورش در نظر دارد واردکنندگان نفت ایران را از تحریم ها معاف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیون منوچین که در مصاحبه با رویترز سخن می گفت اظهار داشت: خریداران نفت ایران باید بیشتر از رقم 20 درصدی که در سال های2013 تا 2015 ملزم بودند، واردات نفت ایران را کاهش دهند تا بتوانند از معافیت های آمریکا برخوردار شوند.

وی افزود: من انتظار دارم اگر معافیتی بدهیم کاهشی بیشتر از 20 درصد در واردات نفت ایران را از سوی کشورها شاهد باشیم.

وزیر خزانه داری آمریکا در مورد تاثیرات تحریم ایران بر قیمت نفت نیز گفت: قیمت نفت تا حالا بالا رفته است و بنابراین معتقدم بازار Store نفت پیش بینی کرده است روند کاهش صادرات نفت ایران تا چه حدی پیش می رود. من معتقدم این موضوع هم اکنون تاثیر خود را بر قیمت نفت گذاشته است.

وی افزود: من انتظار ندارم در ماه نوامبر صادرات نفت ایران به صفر برسد اما انتظار دارم در نهایت به صفر برسد. حتی تا اکنون شاهد کاهش قابل ملاحظه ای در صادرات نفت ایران بوده ایم.

در حالی که ایران تاکید کرده است می تواند مانع خسارت قابل ملاحظه تحریم ها بر اقتصادش شود منوچین با اشاره به خروج شرکت های بزرگ از بازار ایران پیش بینی کرد تحریم ها خسارت زیادی به اقتصاد ایران بزند.

وی افزود: ما از هم اکنون اثرات تحریم ها را می بینیم و انتظار داریم با اجرایی شدن تحریم ها اثرات بیشتری را شاهد باشیم. طی دو سال آینده فشار اقتصادی زیادی به ایران وارد خواهد شد.

وزیر خزانه داری آمریکا در مورد سوئیفت هم گفت واشنگتن مذاکراتی را با این نهاد مستقر در بلژیک انجام داده است تا روابط با ایران را قطع کند اما از نتیجه این مذاکرات چیزی نگفت.

آمریکا در میان هیئت مدیره سوئیفت از اکثریت آراء برخودار نیست اما می تواند این نهاد را تهدید کند در صورت ادامه همکاری با ایران هدف تحریم های خود قرار دهد.

وی در این باره گفت: به شما اطمینان می دهم هدف ما اطمینان یافتن از این موضوع است که شرکت های تحریم شده ایران نه از طرف سوئیفت و نه از طریق هر مکانیسم دیگر مبادلات مالی خود را انجام ندهند.

منوچین گفت وزارت خزانه داری آمریکا در اسرع وقت بانک هایی را مشخص میکند که می توانند مبادلات مالی مربوط به خرید کالاهای بشردوستانه را انجام دهند.

وی افزود: ما می خواهیم نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم و آن قطع مبادلات ایران است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس کار زشت مأمور پلیس با نوازندگان خیابانی در تهران! مهاجم باشگاه السد قطر در راه سفر به ایران خودش را خیس کرد+ عکس دستگیری ۶۰ نفر از مقامات کشوری و لشگری به خاطر اخلال در انتخابات دختر خاص بدجوری وسط خیابان کتک خورد / عاملان حمله پشیمان نیستند + تصاویر مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! بریدن سر 12 مرد توسط مردان مخوف! این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store اقتصاد اقتصادی ایران نفت واردات امریکا کاهش ایران عکس دختر فیلم قتل زندگی مرد جوان اربعین پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: وزارت خزانه داری و وزارت امور خارجه اعلام کردند که دولت ایالات متحده روز سه شنبه اتهامات جنایی و تحریمی را علیه چهار ایرانی علنی کرده است. طبق این اعلامیه این افراد به دلیل یک کمپین سایبری که چندین شرکت آمریکایی را هدف قرار داد تحریم شده‌اند.

طبق ادعای وزارت دادگستری آمریکا تحریم هایی علیه دو شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک و داده افزار آرمان اعلام شد که به گفته وزارت خزانه داری متهمان حمله سایبری به آمریکا را به کار گرفته بودند.

دادستان های فدرال در منهتن گفتند که اهداف شرکت ها عمدتاً پیمانکاران دفاعی بودند که به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشتند، در حالی که سایر اهداف شامل یک شرکت حسابداری مستقر در نیویورک و شرکت گردشگری مستقر در نیویورک بود.

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: «فعالیت‌های ناشی از اقدامات ایران تهدیدی جدی برای امنیت ملی و ثبات اقتصادی آمریکا است». به گفته دادستان، متهمان حسین هارونی، رضا کاظمی فر، علیرضا نسب و کمیل سلمانی کمتر از ۳۰ سال داشته و اکنون آزاد هستند.

کد خبر 846880 منبع: شفقنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران