Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@23:31:01 GMT

این خانه واقعی با تکنولوژی سه بعدی چاپ شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۳۴۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: 3D HOUSING 05 یک خانه است که با استفاده از تکنولوژی چاپ سه‌بعدی در میلان ساخته شده است.

حجم ویدیو: 3.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

از زمانی که انسان برای در امان ماندن از باران، آفتاب و حیوانات نیاز به سر پناه را در خود حس کرد، در حال ساخت مکانی برای زندگی آرام‌تر است. گذشتگان در غارها یا سرپناه‌هایی که از درختان و گیاهان می‌ساختند زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مرور زمان انسان‌ها این سرپناه‌های ساده را به خانه‌های امروزی تبدیل کردند.

ساختن خانه همیشه دردسرهای خاص خود را دارد. مواردی مانند مصالح و سر و صدا همیشه مشکلاتی از این کار هستند. با روش معمولی زمان زیادی برای ساخت صرف و همچنین ضایعات زیادی تولید می‌شود. اما با روش جدیدی که به تازگی در میلان ایتالیا استفاده شده است دیگر هیچ کدام از این مشکلات پیش روی سازنده نیست.

این خانه توسط یک چاپ‌گر سه‌بعدی ساخته شده است. این خانه چاپ شده، عظیم است. چاپ واقعی این خانه عظیم تنها 48 ساعت زمان برده و کنار هم قرار دادن قطعات چاپ شده و تکمیل خانه تنها یک هفته طول کشیده است. این سازه، در محل ساخته شده است.

برای چاپ این خانه از چاپ‌گری استفاده شده است که توانایی حرکت کردن دارد و این نوع چاپ‌گر برای ساختن این خانه نسبت به مدل ثابتش برتری دارد. این برتری به این دلیل است که به طراحان اجازه می‌دهد در طول ساخت معطف‌تر باشند. نام این خانه 3D Housing 05 است و از 35 قطعه متصل به هم ساخته شده است.

3D Housing 05 در هفته طراحی میلان ( Milan Design Week 2018) توسط طراحان CLS با همکاری Italcementi ، Arup و CyBe رونمایی شده است. پس از آن که عمر این ساختمان به آخر برسد می‌توان باقی مانده آن را بازیافت کرد و به چرخه ساخت بازگرداند و یک خانه جدید با آن چاپ کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس کار زشت مأمور پلیس با نوازندگان خیابانی در تهران! مهاجم باشگاه السد قطر در راه سفر به ایران خودش را خیس کرد+ عکس دستگیری ۶۰ نفر از مقامات کشوری و لشگری به خاطر اخلال در انتخابات دختر خاص بدجوری وسط خیابان کتک خورد / عاملان حمله پشیمان نیستند + تصاویر مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! بریدن سر 12 مرد توسط مردان مخوف! این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مدل سر و صدا تکنولوژی سازنده فیلم ساعت ایران عکس دختر فیلم قتل زندگی مرد جوان اربعین پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای ۱۰ طرح ورزشی این شهرستان از ابتدای سال جاری تخصیص یافت.   علی اصغر اکبری  افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های "کاخک" و "روشناوند"، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های "سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب" از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.   وی گفت: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای "بیلند" و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.   اکبری گفت: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال بهره برداری شد.   وی افزود: با وجود این که ساختمان "خانه جوان" شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.   اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.    

دیگر خبرها

  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم