Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:32:42 GMT

آی‌پد پرو یا دفترچه یادداشت، کدام یک بهتر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۵۳۵۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 اپل آی‌پد پرو ۱۰.۵ اینچی، صفحه نمایش ۲۰ درصد بزرگتری نسبت به مدل قبلی آن مجهز است . بنابراین فضای بیشتری برای انجام کار وجود دارد. وزن کم آن تبلت را بسیار قابل حمل می‌کند. نمایشگر روشن بوده و انعکاس کمتری داشته و پاسخگویی بالایی دارد. اما تحول اصلی در آیپد پرو اضافه شدن یک قلم خوش دست به آن است، که آن را به وسیله‌ای ایده آل برای یادداشت برداری تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن‌ های جذابی برای انجام یادداشت برداری و این قبیل امور در اپ استور وجود دارند. اما آیا آی‌پد می‌تواند با قلم جدیدش جایگزین دفترچه یادداشت های سنتی کاغذی شود؟در این ویدیو به مقایسه یادداشت برداری در آی‌پد پرو در مقایسه با دفترچه های یادداشت های کاغذی می‌پردازیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تکنولوژی آی پد پرو آی پد آیپد ایپد پرو ویدیو فیلم یادداشت کاغذ یادداشت دفتر یادداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد

استان‌های مرکزی، بوشهر، ایلام، سمنان و کردستان در قعر جدول رتبه‌بندی استان ها در حذف مجوزهای کاغذی قرار دارند. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین تعداد حذف پروانه کسب کاغذی در استان های تهران 82,507 هزار و خراسان رضوی با 37,775 و گیلان با 32,616 انجام شده است.

 بالاترین درصد تبدیل حذف پروانه کسب کاغذی در استان های لرستان با 41٪ و گیلان با 30٪ و چهارمحال و بختیاری با 27٪ انجام شده است.

بر اساس حکم تبصره 7 ماده 1 قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

️همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

متقاضیان می توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، #رایگان و #غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان
  • تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!