Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی افزود: در این مدت یک کیلو و 578 گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط اداره کل گمرک تبریز که به صورت امانات پستی به کانادا ارسال می شد کشف شد.
وی ادامه داد: توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه نیز 50 کیلوگرم تریاک و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود نیز یک هزار و 783 کیلوگرم پیش ساز مواد روانگردان و شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدوی اظهار داشت: توسط نیروهای اداره کل اطلاعات استان نیز چهار کیلو و 500 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.
وی با اشاره به برنامه ها و اعتبارات استانی در حوزه فرهنگی و پیشگیری گفت: سه میلیاردو 596 میلیون تومان اعتبار برای برنامه های آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده که تا کنون 327 میلیون تومان پرداخت شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی افزود: 55 میلیون تومان اعتبار نیز به اداره کل بهزیستی استان تخصیص یافته که 29 میلون تومان آن پرداخت شده است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ عزیزی افزود: در این زمینه ۸ نفر شامل ۵ مرد و ۳ زن دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده از سمت استان‌های جنوبی بوده است تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده که در این راستا ۱۳۸ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین در این مدت یک هزار و ۲۰۰ نفر از معتادان نیز از سطح شهر جمع آوری و برای درمان تحویل مراجع زیرربط شده اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار