Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - نماینده وزن 79 کیلوگرم کشورمان در 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی از حضور در فینال باز ماند.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه مسابقات 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که در اوازن 57 و 65 کیلوگرم اطری و مقصودی حذف شدند و در اوزان 79 و 92 کیلوگرم اکبری و کریمی با شکست در مرحله نیمه نهایی از حضور در فینال بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به شرح زیر است:

* اکبری در ثانیه‌های پایانی شکست خورد

در وزن 79 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند عزت الله اکبری در دور اول با نتیجه 10 بر 2 مقابل جانی بور، دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد سوسوکه تاکاتانی، دارنده مدال نقره جهان از ژاپن گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد. اکبری در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 4 گریگور گیریگوریان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

وی برای حضور در فینال به مصاف جبرئیل حسن‌اُف از آذربایجان رفت که با شکست 3 بر 3 از حضور در فینال بازماند. این نتیجه در حالی رقم خورد که اکبری تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 3 بر صفر پیش بود اما در نهایت 3 امتیاز از دست داد و آه و حسرت برای کشتی‌گیر ایرانی باقی ماند. 

اکبری فردا شب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز روی تشک می‌رود.

* کریمی هم به فینال نرسید

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ریکاردو بائز از آرژانتین را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نمایشی برتر با نتیجه 7 بر صفر از سد شریف شریف اُف، دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان گذشت. کریمی در این مرحله هم با ارائه کشتی هجومی با نتیجه 12 بر یک مقابل باتیربیک تساکولوف از روسیه به برتری دست یافت و گام به نیمه نهایی گذاشت. 
وی برای حضور در فینال به مصاف جی دن کاکس، دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا رفت که با ارائه نمایشی ضعیف و پرانتقاد با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد. در این وزن 21 نفر حضور دارند.
کریمی فردا شب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

* اطری حذف شد

در وزن 57 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند رضا اطری در دور اول با نتیجه 6 بر یک از سد بخبایار اردنبات، دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از مغولستان گذشت، اما در دور دوم در حالی با نتیجه 5 بر 5 مغلوب ولادیسلاو آندریف، دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس شد که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 5 بر 3 پیش بود. با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله بعد با نتیجه 4 بر یک مقابل یوکی تاکاهاشی از ژاپن، اطری حذف شد.

* مقصودی هم حذف شد

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست با نتیجه 7 بر 3 مغلوب ولادمیر خینچیگاشویلی، قهرمان جهان و المپیک از گرجستان شد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر در یک‌چهارم نهایی مقابل احمد چاکائف از روسیه، مقصودی نیز از گردونه مسابقات کنار رفت.

 

یخ کشی از کسب مدال بازماند
همچنین مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 19:15 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که محمدباقر یخ‌کشی نماینده وزن 61 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخ‌کشی با پیروزی مقابل حریفش در نخستین دیدارش در گروه شانس مجدد به مرحله رفت. در این وزن که 23 نفر شرکت کرده‌اند، محمدباقر یخ‌کشی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم  عباس رحمان اُف، دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد، اما در دور سوم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه 8 بر 6 مقابل خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا پیش بود در ثانیه‌های پایانی با نتیجه 10 بر 8 باخت که با توجه به حضور حریفش در فینال به شانس مجدد رفت.

وی در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مقابل گویدا از رومانی به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. یخ‌کشیدر این مرحله با نتیجه 13 بر 2 مغلوب جوزف دانیل کولون از آمریکا شد و در نخستین حضور جهانی‌اش از کسب مدال برنز بازماند.

 

*یزدانی برنز گرفت

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 19:15 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک که در همان دور نخست مقابل دیوید تیلور آمریکایی با نتیجه 11 بر 6 شکست خورده بود، با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال به شانس مجدد رفت.

وی در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر و پیش از پایان زمان اول مسابقه رجب‌اُف از بلاروس را شکست داد. یزدانی در این مرحله نیز در کمتر از 4 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد کوئرالتا از کوبا گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی امشب، در دیدار رده‌بندی برای مدال برنز به مصاف داورن کوروگلی‌یف، قهرمان ۲۰۱۷ اروپا از روسیه رفت که با برتری 11 بر 5 بر سکوی سوم ایستاد.

 

تا دقایقی دیگر نیز پرویز هادی در دیدار رده بندی وزن 125 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

 به روزرسانی می شود...

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی کشتی فرنگی کشتی ویژه کشتی آزاد کشتی آزاد قهرمانی جهان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید

ایمان محمدی کشتی گیر فرنگی کار وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی رقابت‌های فرنگی قهرمانی آسیا در قرقیزستان مقابل هادونگ تان از چین با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد.

او در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان