Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی گیران کوبا، روسیه، آمریکا و گرجستان مدالهای طلای چهار وزن نخست مسابقات کشتی آزاد ۲۰۱۸ قهرمانی جهان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مشرق، در پایان مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ظهر دیروز (شنبه، ۲۸ مهرماه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است نفرات برتر ۴ وزن نخست مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت های این اوزان مدالهای طلا بین ۴ کشور تقسیم شد. تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز توسط حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و پرویز هادی در ۱۲۵ کیلوگرم صاحب دو مدال برنز شد.

در پایان ۴ وزن نخست، آمریکا با ۷۰ امتیاز پیشتاز است، روسیه با ۶۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و گرجستان با ۵۵ و ایران با ۴۰ امتیاز در مکانهای سوم و چهارم هستند.

* نتایج دیدارهای فینال و رده‌بندی اوزان مختلف به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم:

فینال:

بونه رودریگوئز (کوبا)، برنده - گاجی مراد رشیداُف (روسیه) (۵ بر ۵)

رده‌بندی:

تومن بیلگ (مغولستان)، برنده - بکا لومتازده (گرجستان) (۶ بر ۳) 

جوزف کولون (آمریکا)، برنده - محمدباقر یخ‌کشی (۱۳ بر ۲)

۷۴ کیلوگرم: 

فینال:

زائوربک سیداکوف (روسیه)، برنده -  آوتاندیل کنتچادزه (گرجستان) (۲ بر ۲)

رده‌بندی:

بکزاد عبدلرحمانوف (ازبکستان)، برنده - سونر دمیرتاش (ترکیه) (۲ بر ۲)

جردن باروز (آمریکا)، برنده - فرانک چامیزو (ایتالیا) (۴ بر ۴)

۸۶ کیلوگرم:

فینال:

دیوید تیلور (آمریکا)، برنده - فاتح اردین (ترکیه) (۱۲ بر ۲)

رده‌بندی:

حسن یزدانی، برنده - داورن کوروگلی‌یف (روسیه) (۱۱ بر ۶)

تیموراز فری‌یف ناکسی‌دائف (اسپانیا)، برنده - کیم (کره‌جنوبی) (۷ بر ۲)

۱۲۵ کیلوگرم:

فینال:

گنو پتریاشویلی (گرجستان)، برنده - ژی‌وی دِنگ (چین) (۶ بر صفر)

رده‌بندی:

پرویزی هادی (ایران)، برنده - آنزور خزریف (روسیه) (۱۱ بر ۲)

 نیکولاس گویازدوفسکی (آمریکا)، برنده - سومیت (هند) (۷ بر ۲)

* اسامی نفرات برتر ۴ وزن اول به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم:

۱- بونه رودریگوئز (کوبا) ۲- گاجی مراد رشیداُف (روسیه) ۳- تومن بیلگ (مغولستان) و جوزف کولون (آمریکا)، ۵- محمدباقر یخ‌کشی و بکا لومتازده (گرجستان)

۷۴ کیلوگرم: 

۱- زائوربک سیداکوف (روسیه) ۲- آوتاندیل کنتچادزه (گرجستان) ۳- جردن باروز (آمریکا) و بکزاد عبدالرحمانوف (ازبکستان) ۵- فرانک چامیزو (ایتالیا) و سونر دمیرتاش (ترکیه)... ۱۳- مصطفی حسین‌خانی

۸۶ کیلوگرم:

۱- دیوید تیلور (آمریکا) ۲- فاتح اردین (ترکیه) ۳- حسن یزدانی و تیموراز فری‌یف ناکسی‌دائف (اسپانیا)  ۵- داورن کوروگلی‌یف (روسیه) و کیم (کره‌جنوبی)

۱۲۵ کیلوگرم:

۱- گنو پتریاشویلی (گرجستان) ۲- ژی‌وی دِنگ (چین) ۳- نیکولاس گویازدوفسکی (آمریکا) و پرویز هادی (ایران) ۵- آنزور خزریف (روسیه) و سومیت (هند) 

اما از ظهر فردا یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم و مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم به عنوان دو نماینده آخر ایران به روی تشک می روند ضمن اینکه علیرضا کریمی در ۹۲ کیلوگرم و عزت الله اکبری در ۷۹ کیلوگرم برای کسب دو مدال برنز در چهار وزن دوم به روی تشک خواهند رفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرویز هادی حسن یزدانی رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان مدال برنز مدال طلا مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند