Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛نمایشگاه عبرت ایران که تا دو روز پس از اربعین برپاست جنایت و شکنجه های مخوف رژیم پهلوی را به نمایش می گذارد.

این موزه گریزی به تاریخ ایران در آغاز انقلاب می زند و رشادت و از جان گذشتگی جوانان انقلابی را به تصویر می کشد.

شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه گشایش این موزه با اشاره به مسیر پرفراز و نشیب پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نباید فراموش کنیم که برای پیروزی این انقلاب چه خون هایی ریخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سند جنایت ساواک باید درس گرفت و قدر انقلاب و جوانان کشور را دانست.

استاندار خوزستان همچنین از عبور ۲۳ هزار زائر خارجی از این مرز بین المللی خبر داد و گفت: ۵ ثانیه طول می‌کشد تا هر زائر این مرز عبور کند.

انتهای پیام/ د

افتتاح موزه عبرت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه با حضور یعقوبعلی نظری در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید گفت: همه تلاش ما نهایتاً باید منتج به رضایتمندی مردم بشود و در جهت رسیدن به این رضایتمندی باید خدمت‌رسانی تسریع شود.

وی بیان کرد: با توجه به ناترازی مصرف انرژی، اولین موضوع که باید در دستور کار قرار گیرد مدیریت مصرف است و رسیدن به این مهم در حوزه مشهد نیاز به یک بسته عملیاتی دارد.

نظری خاطرنشان کرد: در راستای تولید برق خورشیدی و استفاده از این ظرفیت می‌طلبد که یک بسته سرمایه‌گذاری در شهر مشهد تهیه شود.

لازم به ذکر است؛ که با استفاده از سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر امکان تشخیص خاموشی شبکه روشنایی معابر بدون تماس مشترکین و به صورت خودکار امکان پذیر بوده و در دستور کار گروه‌های عملیاتی جهت اصلاح و رفع عیب قرار می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به پایش ساعتی بار شبکه معابر، نمایش مکانی شبکه معابر، تعیین زمان دقیق روشن و خاموش شدن از طریق ثبت زمان طلوع و غروب خورشید در کنتور هوشمند اشاره کرد.

کد خبر 6099445

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود