Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  طبق اعلام مسئولان سازمان هواپیمایی، حداکثر قیمت پرواز از تهران-نجف-تهران در بازه زمانی ۲ لغایت ۱۲ آبان که ایام مخصوص زیارت اربعین است نهایتا باید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شود.

اما در این میان برخی دفاتر و سایت‌های اینترنتی هم وجود دارند که بدون توجه به دستورالعمل فوق، اقدام به گرانفروشی بلیط پروازهای این بازه زمانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای نمونه سایت فروش اینترنتی تی چارتر که در زمینه چارتر بلیط های سفر هوایی فعال است، بلیط یک طرفه بازگشت از نجف برای ایام بعد از اربعین را بسیار بیش از نرخ پیش‌بینی شده و حتی فراتر از نرخ رفت و برگشت به فروش می‌رساند.
از دو تصویر زیر به خوبی قیمت‌ نجومی بیش از ۲.۲ میلیونی برای پرواز هواپیمایی ماهان به تهران قابل مشاهده است.

مسئله قابل توجه در خصوص این فروش این است که طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان، در تاریخ یاد شده ظرفیت هواپیما تکمیل شده و جای خالی ندارد. حال سوالی که مطرح میشود این است که چگونه این بلیط ها در بازار سیاه وجود دارد؟

 

آنچه مشخص است، سواستفاده از نیاز زائران اربعین وسیله‌ای برای سودجویی عده‌ای شده است که متاسفانه نه تنها با آن‌ها برخورد نمیشود بلکه برخی از این سایت‌ها دارای نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت نیز می‌باشند که این مسئله نشانگر عدم نظارت و دقت کافی متولیان تجارت الکترونیکی در کشور است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

قیمت نجومی بلیط پرواز اربعین/ با گرانفروشان برخورد شود +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها خواندنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها