Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

«گلاجان عبدالبدیع صیاد» رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان دقایقی پیش اعلام کرد: روند رأی‌گیری در انتخابات پارلمانی افغانستان پایان یافت.

رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان  با اعلام این خبر تأکید کرد که شعب اخذ رأی از این زمان باید به رأی گیری پایان داده و بسته شوند.

همچنین، محمداشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان لحظاتی پیش از ملت افغانستان به خاطر شرکت گسترده در انتخابات مجلس نمایندگان سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که امروز دومین روز انتخابات پارلمانی در این کشور بود و بر این اساس قرار بود شُعبی که به دلایل امنیتی روز گذشته نتوانسته بودند به این امر بپردازند؛ امروز رأی گیری را انجام دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس افغانستان انتخابات انتخابات مجلس پارس پایان پارلمانی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در بازدید از سخت‌افزار و نرم‌افزار برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در صداوسیما، داشت: خوشبختانه برنامه‌های مناسبی برای معرفی نامزدها و برنامه‌های ایشان تدوین شده است که انتظار داریم نامزدها به بهترین وجه برای شور و نشاط انتخاباتی دور دوم از آن استفاده کنند.

وی خطاب به نامزدهای دور دوم حوزه خرم‌آباد و چگنی، اظهار کرد: وحدت عمومی برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان انتظاری است که از این عزیزان داریم.

استاندار لرستان همچنین با اعلام استقبال از برنامه‌های تمامی نامزدهای شرکت‌کننده در دور اول انتخابات استان، گفت: قطعاً نفراتی که در دور اول انتخابات حضور داشتند تماماً افرادی هستند که دغدغه استان را دارند و یقیناً برای رفع مشکلات آن برنامه‌هایی تدوین کرده‌اند.

شفقت، ادامه داد: همکاران ما در حوزه سیاسی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند که برنامه‌های نامزدهای انتخابات را دریافت و پس از دسته‌بندی برای استفاده در برنامه‌های توسعه‌ای استان در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه صداوسیمای لرستان در ایجاد نشاط انتخاباتی، تصریح کرد: در استان به‌عنوان یک استان دارای روستاهای فراوان و مولد این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی از بخش تولید روستا یک شبکهٔ روستایی ایجاد کنیم.

استاندار لرستان خطاب به رئیس صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم این موضوع در سطح سازمان مطرح شود چرا که ما آمادگی لازم را برای تولید محتوای این شبکه داریم.

کد خبر 6088803

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی