Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: بر اسرائیل پیروز شدیم و آن‌ها را شکست دادیم و قواعد درگیری را تغییر دادیم و معادله را برعکس کردیم و به جای اینکه اسرائیل در اراضی دیگران بجنگد درگیری در اراضی اشغالی است و به جای اینکه جنگنده‌ها و ادوات نظامی اش بترساند از جنگ افزار‌های مقاومت می‌ترسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احدی به تهدیدات اسرائیل توجهی ندارد و می‌داند که تهدیداتش اثری بر ما ندارد، زیرا ما در آمادگی کامل به خواست خدا در هر زمان و مکانی هستیم تا در حالت رویارویی واقعی که به پیروزی‌های متوالی منجر شود، قرار گیریم و این را اسرائیل می‌داند. هنگامی که بر پروردگار تکیه می‌کنیم می‌توانیم که استقلال خود را محقق کنیم و اراضی را آزاد کنیم و نسل‌های خود را آنگونه که میخواهیم تربیت کنیم.

شیخ نعیم قاسم دستاورد‌های مقاومت را محدود به آزادسازی اراضی ندانست بلکه به نقش آن در تربیت نسل مومن و مقاوم اشاره کرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان به پیروزی‌های به دست آمده ضد اسرائیل در لبنان و فلسطین و نیز ضد تکفیری‌ها و شکست طرح تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: شکست‌های متوالی که محور آمریکا و همپیمانان آن در کشور‌های حوزه خلیج فارس و دیگران با آن روبرو هستند را شاهد هستیم. خسارات روز به روز برای آن‌ها بیشتر می‌شود و هر روز ابعاد جدیدی از آن آشکار می‌شود و زمان مشخص خواهد کرد که در نهایت برنده کیست.

وی درباره روند تشکیل دولت لبنان نیز اعلام کرد: در موضوع دولت در حقیقت نه می‌توان خوشبیانه و نه بدبینانه سخن گفت. تشکیل دولت در آینده‌ای خواهد بود که نمی‌دانیم نزدیک است یا دور. دولت نیاز مردم است. حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی با دولت میسر می‌شود. امیدواریم که مشکل موجود حل شود و به نتیجه مطلوب ختم گردد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: آمریکا بدترین وجهه در تاریخش را تاکنون ارائه کرده که الحمدالله مردم ماهیت آنرا می‌بینند. این نعمت بزرگی است که دست آن‌ها برای دنیا رو شده است. هم اکنون کسی نیست که افتخار کند که تجربه آمریکا درخشان است، زیرا امروزه تجربه جنایات و قتل و حمایت از اسرائیل اشغالگر با همه ادواتی است که به کشته شدن فلسطینی‌ها منجر می‌شود، است.

وی به حمایت‌های آمریکا از جنایات سعودی‌ها در یمن و نابودی یمن اشاره کرد: آمریکا حامی سعودی‌ها در جنایات و کشتن کودکان یمنی و نابودی یمن است و حمایت تسلیحاتی و کارشناسی از سعودی‌ها تحت عنوان منافع اقتصادی آمریکا به عمل می‌آورد بدون اینکه به بُعد انسانی توجه کند. آمریکا می‌داند که ده‌ها هزار نفر در یمن شهید شده اند و میلیون‌ها نفر از گرسنگی رنج می‌برند و این تصویر شنیع از آمریکاست. همه می‌دانند که تا زمانی که هر جا آمریکا باشد شر و مشکل است. امروز همه مشکلات در دنیا در ورای آن آمریکاست. آمریکا از هر مکانی که خارج می‌شود بارقه‌های امید آشکار می‌شود که نتایج مثبتی رخ دهد.

شیخ نعیم قاسم گفت: همواره باید در هر محفلی به یاد داشته باشیم که اسرائیل خطر بزرگ است و سعی دارد که برای خود بازاریابی کند و تمرکزش را بر عادی سازی روابط با برخی کشور‌های عربی که متاسفانه به بیراهه می‌روند، گذاشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: شیخ نعیم قاسم حزب الله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است