Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:14:21 GMT

آینه مکانیکی که از اسباب بازی ساخته شده است +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۶۲۹۶

آینه مکانیکی که از اسباب بازی ساخته شده است +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آینه یکی از وسایلی است که تقریبا هر فردی در زندگی روزمره اش از آن استفاده می‌کند. این جسم در عین حالی که بسیار ساده است، کاربردی نیز هست. تنها یک روز را تصور کنید که آینه در دسترس ندارید. چه مشکلاتی برای شما ایجاد می‌شود. دیدن تصویر خود در آینه یکی از وابستگی‌های ذهنی انسان است و اگر این نیاز بر طرف نشود می‌تواند فشار ذهنی به فرد بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آینه‌ها شبیه هیچ کدام از آینه‌هایی که دیده اید نیستند. این آینه ‌ها توسط تعداد زیادی عروسک ساخته شده اند. هر کدام از این عروسک‌ها مانند یک پیکسل هستند، پیسکل‌هایی در یک آینه بزرگ مکانیکی. این عروسک‌ها به به حرکات شما واکنش نشان می‌دهند.

سازنده این آینه جالب دانیل رازین است. او به اجسام قدیمی جان ‌می‌دهد. سازه‌های او به حرکت در می‌آیند و هر کدامشان قسمتی از حرکت فردی که رو به رویش است را تقلید می‌کند. با این کار مانند یک آینه تمام قسمت‌های تصویر رو به رویی را تقلید می‌کنند و  بازتاب از حرکات شما را نشان می‌دهند. رازین یک نرم‌افزار خاص ایجاد کرده است که می‌تواند تصاویری که از دوربین به آن منتقل می‌شود را برای هر کدام از اشیا آینه مکانیکی به صورت جداگانه ترجمه ‌کند. این دوربین بر بالای آینه قرار دارد. با این ترجمه از فرد یک تصویر آینه ای در تابلو ایجاد می‌شود.

دانیل  18 سال است که بازتاب تصویر و وابستگی ما به آن را مورد بررسی قرار داده است. او همچنین استاد دانشگاه نیویورک است. تمرکز او بیشتر روی مجسمه سازی تعاملی و طراحی است. در ادامه فیلمی از کارایی و نحوه ساخت این آینه‌های مکانیکی جذاب و خلاقانه مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

آینه مکانیکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | ابزاری به نام شمع خاموش کن ساختار جالب دندان‌های مار (فیلم) انگشتری به شکل دستبند از قرن نوزدهم (فیلم)

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • اسباب بازی نیست! (عکس)
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان