Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کامبک فصل وریورز با یک بلاک شات بی ثمر شد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم دنور ناگتس و گلدن استیت وریورز از کنفرانس غرب به میزبانی ناگتس به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم بود که با نتیجه پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Pepsi Center 30 مهر 3:30 بامداد

گزارش بازی

کوارتر اول با عملکرد بد و بی دقت هر دو تیم در حملات همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین دورنت و کلی تامپسون برای گلدن استیت عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشتند اما در آن طرف ستارگان ناگتس هم کوارتر بدی را پشت سر گذاشتند تا گلدن استیت این کوارتر را با نتیجه 25-17 به پایان ببرد.

کوارتر دوم با برگشت کوین دورنت به ترکیب و امتیاز آوری های او همراه بود. در این کوارتر بر خلاف کوارتر قبل هر دو تیم در حملات خود تا حدی موفق بودند و ناگتس با عملکرد خوب یوکیچ و هریس در حال کم کردن اختلاف و کنترل کردن بازی بود. استفن کری فوق ستاره وریورز باز هم از بازیکنان خوب این کوارتر بود و با عملکرد خوبش تلاش میکرد گلدن استیت را بالاتر از ناگتس نگه دارد. اما در اواخر کوارتر در حالی که گلدن استیت در دفاع به هم ریخته نشان میداد و در حمله هم با پرتاب های ناموفق دورنت و تامپسون مواجه بود ناگتس با استفاده از فرصت توانست اختلاف 8 امتیازی کوارتر قبل را به 2 امتیاز در پایان نیمه اول برساند تا نیمه اول با نتیجه 47-49 به سود وریورز به پایان برسد.

دقایقی از کوارتر سوم نگذشته بود که جمال موری به علت مصدومیت از زمین بیرون رفت هر دو تیم دقت کمی در حملات داشتند و کوین دورنت هم به دلیل اعتراض به داور با یک تکنیکال فول جریمه شد. نکته عجیب ادامه تمرکز کم کلی تامپسون بود او از اقدام های سه امتیازی خودش هیچ امتیازی دریافت نکرده بود. ناگتس با درخشش یوکیچ و هریس در حملات بسیار موفق بود و آنها با بازگشت جمال موری قدرتمند تر هم شدند و رفته رفته با عملکرد ضعیفی که ستارگان وریورز داشتند ناگتس توانست با نتیجه 33-21 این کوارتر را خاتمه دهد و با اختلافی 10 امتیازی به استقبال کوارتر چهارم برود.

آغاز کوارتر چهارم برای وریورز با اولین سه امتیازی موفق کلی تامپسون همراه شد. در حالی که هر دو تیم تمرکز زیادی بر روی دفاع گذاشته بودند باز هم یوکیچ که مهارنشدنی به نظر میرسید به درخشش برای ناگتس ادامه میداد. بازی زیبا دنبال میشد و استفن کری با 3 سه امتیازی بی نظیر وریورز را به بازی برگرداند. هریس که در کنار یوکیچ ستاره ناگتس در این بازی بود در نگه داشتن برتری برای آنها نقش بسیار مهمی ایفا میکرد اما در آن سوی میدان استفن کری با درخشش خودش وریورز را به بازی برگرداند. در حالی که هریس 1 و یوکیچ دو پنالتی برای دنور از دست دادند بازی با یک امتیاز اختلاف به سود دنور دنبال میشد استفن کری نتوانست پرتاب سه امتیازی خودش را به ثمر برساند و توپ به جمال موری رسید و این میلشاپ بود که با ریباند کردن لی آپ اس دست رفته موری در 11 ثانیه مانده به پایان وریورز را به خطا کردن مجبور کرد اما او یکی از پنالتی ها را از دست داد تا وریورز با 2 امتیاز اختلاف به تایم اوت برود.

جمال موری در 9 ثانیه مانده به پایان بازی با ارتکاب خطا بر روی گرین دو پرتاب پنالتی به او داد که گرین با از دست دادن پنالتی دوم در مساوی کردن بازی ناموفق بود. موری که خطا بر روی او انجام شد باز هم یکی از پرتاب هایش را از دست داد تا وریورز با 7 ثانیه زمان به حمله برود. استفن کری با یک نفوذ زیبا در زیر سبد توپ را به یونس پاس داد اما هرنانگومز با یک بلاک شات خارق العاده از به ثمر رسیدن لی اپ او جلوگیری کرد تا ناگتس در این بازی زیبا و نفس گیر با نتیجه 100-98 به پیروزی برسد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند دنور 53.7% 18.8% 8 46 گلدن استیت 58% 24.1% 18 40 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست دنور هریس 28 یوکیچ 11 یوکیچ 6 گلدن استیت کری 30 دورنت 11 دورنت 7

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل تیم رده نُهمی الاهلی قرار می‌گیرد.

محمدامین حزباوی که در دیدار حساس هفته گذشته لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب السد مقابل الدحیل داشت و در روز شکست تیمش نمایش خوبی ارائه کرده بود، امشب هم بین 11 نفر اصلی برابر الاهلی حاضر است.

ملی پوش ایرانی السد که در 17 بازی از 19 مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در دیدار رفت مقابل الاهلی گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم امیدوار به درخشش در بازی برگشت است.

تیم فوتبال السد با 13 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 43 امتیازی و تیم صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که فاصله دو امتیازی با الغرافه رده دومی دارد.

یاران حزباوی در صورت پیروزی در مسابقه امشب مقابل الاهلی، فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول پیدا می‌کنند و با توجه به دو بازیِ باقی مانده در لیگ ستارگان قطر شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • فهرست تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام شد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم