Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@12:43:43 GMT

از بین بردن سبیل با ماست!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۶۴۹۱

از بین بردن سبیل با ماست!

رکنا: افرادی که احساس می کنند موی پشت لب یا سبیل مزاحم شان است می توانند با این ماسک خانگی تغییر چهره دهند.

ماست، آردنخودچی و زردچوبه برای از بین بردن سبیل:

آنچه شما نیاز دارید: ماست، آردنخودچی، زردچوبه.

چگونگی تهیه: مقدار مساوی از این مواد را در یک کاسه ترکیب کنید.

نحوه استفاده: مواد را باهم خوب ترکیب کنید و روی پشت لب خود ماساژ Massage دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از 15 تا 20 دقیقه، لب خود را با آب سرد شستشو دهید.

از بین بردن سبیل با آرد:

آرد یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها برای از بین بردن موی زائد پشت لب است.

آنچه شما نیاز دارید: آرد، شیر، زردچوبه، و یک کاسه است.

چگونگی تهیه: در یک کاسه تمام ترکیبات را مخلوط کرده و آن را به یک خمیر تبدیل کنید.

نحوه استفاده: مخلوط آرد را در ناحیه پشت لب خود بمالید و پس از خشک شدن آن، پوست را پاک کنید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس پاسخ جهانگیری به ابهام‌ها/ او چرا در دولت غایب است ! شک رضا از موقعی شروع شد که بیشتر موقع ها شارژ باطری موبایلم خالی بود تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ماساژ Massage ماسک مواد احساس تغییر چهره مزاحم ایران عکس دختر فیلم قتل زندگی مرد جوان اربعین پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏