Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ‌ربوده‌شدن تعدادی از بسیجیان ‌در "میل ۱۰۳" ‌سیستان و بلوچستان گفت: ‌دشمن در هر ساختار نظامی و امنیتی به‌دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل ۱۰۳" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد پاکپور در جمع سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن هر تلاشی انجام دهد نمی‌تواند اعتماد متقابل سپاه به طوایف را خدشه‌دار کند، اظهار داشت: ‌‌در راه وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان شهدای زیادی از جمله سردار شوشتری جان خود را نثار ‌کرده‌اند و اگر صدها شوشتری دیگر هم شهید شود اعتماد‌مان سلب نخواهد شد و قطعاً تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ضدانقلاب تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نیست، افزود: ‌دشمنان در شرایط مختلف با طراحی‌های گوناگون در تلاشند تا ‌به اختلافات در منطقه دامن بزنند، اما به‌یاری خداوند و با هوشیاری ملت ایران و به‌ویژه مردم بصیر سیستان و بلوچستان نقشه‌های دشمنان همچون گذشته خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به شهادت سربازان در خطه سیستان و بلوچستان در راه دفاع از کشورمان تصریح کرد: دشمنان ‌در این خطه از میهن عزیزمان ‌سربازانی‌ از نقاط مختلف‌ از جمله خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و اراک به سیستان و بلوچستان ‌را در راه دفاع از ‌مرزهای جمهوری اسلامی ‌شهید کرده‌اند.

پاکپور با تأکید بر اینکه دشمنان در تلاشند تا انسجام‌ بین مسئولان و مردم ‌را از بین ببرند، ادامه داد: افرادی که در این منطقه دست به اقدامات تروریستی می‌زنند عده‌ای مزدور و جانی‌اند که جیره‌خوار عربستانی‌ها محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به ‌ربوده شدن تعدادی از بسیجیان ‌در "میل 103" ‌سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ‌دشمن در هر ساختار نظامی و امنیتی به‌دنبال نفوذ است و اتفاقی که در "میل 103" در سیستان و بلوچستان رخ داد مصداق نفوذ بود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به ‌سران، ریش‌سفیدان و معتمدان طوایف استان سیستان و بلوچستان گفت: باید بسیار هوشیار باشید چرا که دشمنان در این خطه از ایران اسلامی به‌عنوان یک هدف به‌سمت شما اشاره رفته‌اند و همه ما باید مراقب باشیم‌ تحت تأثیر فضای مجازی ‌قرار نگیریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب سیستان و بلوچستان روابط عمومی سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان شیعه و سنی ملت ایران جمهوری اسلامی ایران اسلامی فضای مجازی ایران اسلامی روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان فضای مجازی پاکپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود