Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه استاد الدوحه قطر تاریخچه دیدارهای ملی و باشگاهی فوتبال این کشور در ورزشگاه آزادی تهران را منتشر کرد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه استاد الدوحه قطر در آستانه بازی برگشت تیم السد دوحه برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مطلبی با عنوان «السد یک بار این‌کار را کرد (شکست استقلال)، آیا آن را تکرار می‌کند، چرا قصه و داستان‌هایی از ورزشگاه آزادی نداریم» نوشت: بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس در دوحه پایان یافت و شانس صعود السد به فینال لیگ قهرمانان آسیا با حریف همچنان 50 - 50 است و برای بازگشت به مسیر نیاز به یک گل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فوتبال باشگاهی قطر فقط 2 بار در ورزشگاه آزادی تهران پیروز شدند که نخستین آنها پیروزی تیم الجیش قطر برابر نفت تهران در رقابت‌های انتخابی سال 2016 میلادی با نتیجه 3 بر یک بود. دومین‌بار نیز تیم السد موفق شد تیم استقلال را مدتی قبل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مشابهی شکست دهد. السد تنها تیمی است که در در یک بازی رسمی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران پیروز شده است.

این روزنامه قطری سپس اینوگرافی از تاریخچه بازی‌های تیم‌های ملی و باشگاهی این کشور در ورزشگاه آزادی تهران منتشر کرد که در مجموع شامل 26 بازی است. در 20 بازی تیم‌های باشگاهی قطر شامل السد، الجیش، الدحیل، ام‌صلال، الریان، الغرافه و الوکره در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و نفت رفتند. در شش بازی باقی‌مانده ورزشگاه آزادی تهران نیز تیم ملی فوتبال قطر به مصاف تیم ملی ایران رفته است.

در مجموع 26 بازی برگزار شده تیم‌های ملی و باشگاهی قطر در ورزشگاه آزادی تهران 2 پیروزی، 8 تساوی، 16 شکست، 15 گل‌زده، 47 گل خورده و 5 کلین‌شیت حاصل شده است.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

محسن خلیلی: السد به نتیجه بازی با استقلال دلخوش کرده است

 

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد