Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@21:17:09 GMT

خارج کردن ۱۱ کرم زنده از چشم یک نوزاد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۶۶۸۲

خارج کردن ۱۱ کرم زنده از چشم یک نوزاد!

پزشکان بیمارستانی در چین پس از معاینه چشم کودکی که توسط والدینش به بیمارستان منتقل شده بود با صحنه‌ای حیرت آور مواجه شدند. آن‌ها حین معاینه متوجه تعدادی کرم شدند که در چشم این نوزاد ۵ ماهه وجود داشتند.

پزشکان با استفاده از موچین ۱۱ کرم را در حالی که زنده هستند از چشم این کودک خارج می‌کنند. حدود ۲۱ دقیقه طول کشید تا پزشکان موفق به خارج کردن تمام کرم‌ها از چشم کودک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این کودک در اثر تماس با حیوانات خانگی یکی از همسایگان و انتقال یک نوع کرم انگلی به تلازیا کالیپدیا دچار شده بود. این کرم‌ها اغلب چشم حیوانات خانگی از جمله گربه‌ها و سگ‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در موارد اخیر در دو قاره آسیا و اروپا انتقال آن از این حیوانات به انسان نیز مشاهده شده است.

گفتنی است؛ خارج کردن تعدادی کرم از چشم این کودک چینی در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز خبر خارج کردن یک سوسک از گوش یک زن چینی خبرساز شده بود. ورود یک سوسک به گوش این زن جوان چینی موجب شد تا او یکی از گوش هایش را از دست بدهد. پس از انجام آزمایش مشخص شد که این سوسک پس از خزیدن، خود را به پرده گوش این زن جوان رسانده و سوراخی را در پرده گوش او ایجاد کرده است. پزشک بیمارستان رنکانگ منطقه دانگوان در استان گوانگ دونگ چین توانستند این سوسک مرده را از داخل گوش این زن ۲۰ ساله خارج کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرم زنده چشم نوزاد چین حیوانات خانگی کرم انگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • (ویدئو) زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام
  • این سوسک را نمی شود کشت، فقط باید نگاه کرد! (عکس)
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور