Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@21:52:36 GMT

کشف ۸۰ میلیارد ریالی لوازم برقی قاچاق در البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۶۷۰۲

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۰ میلیارد ریال لوازم برقی قاچاق از انباری در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» و اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، از دپوی کالای قاچاق در انباری در شهرک صنعتی صفادشت مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با دریافت نیابت قضائی به شهرک صنعتی صفادشت اعزام و در بازرسی از انبار مذکور ۱۰ هزار دستگاه لوازم خانگی برقی قاچاق شامل اتوبخار، پنکه، خشک کن برقی، بخار پز و غیره کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مالک این انبار با استفاده از بسته بندی‌های مناسب و درج برچسب استاندارد کالا و ارائه گارانتی، کالای قاچاق را به طرز ماهرانه‌ای درون این بسته‌ها جاسازی کرده و قصد انتقال آن‌ها به بازار برای فروش را داشتند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و انبار مربوطه پلمپ شد، گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه گفت: کالای قاچاق مکشوفه پس از هماهنگی، در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی ویژه غرب استان تهران قرار گرفت.

برچسب هاقاچاقلوازم برقیفرمانده انتظامی استان البرز

منبع: شریان

کلیدواژه: قاچاق لوازم برقی فرمانده انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ به نقل از روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو، ­حامد عبدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور با اولویت پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا، از مطبی در خیابان «بیدار» محله الهیه حدود­ ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد. وی با اشاره به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله «پونک» خیابان «اشرفی اصفهانی» گفت: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رویت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران جهت طی مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد. ­

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد