Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@13:06:57 GMT

خارج کردن ۱۱ کرم زنده از چشم یک نوزاد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۶۷۰۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پیدا شدن ۱۱ کرم زنده در داخل چشم یک نوزاد چینی موجب حیرت پزشکان شد.

حجم ویدیو: 14.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

پزشکان بیمارستانی در چین پس از معاینه چشم کودکی که توسط والدینش به بیمارستان منتقل شده بود با صحنه ای حیرت آور مواجه شدند. آنها حین معاینه متوجه تعدادی کرم شدند که در چشم این نوزاد 5 ماهه وجود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است پزشکان را در حال خارج کردن چندین کرم از داخل چشم نوزادی نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود که پزشکان با استفاده از موچین 11 کرم را در حالی که زنده هستند از چشم این کودک خارج می کنند. حدود 21 دقیقه طول کشید تا پزشکان موفق به خارج کردن تمام کرم ها از چشم کودک شوند.
گفته می شود این کودک در اثر تماس با حیوانات خانگی یکی از همسایگان و انتقال یک نوع کرم انگلی به تلازیا کالیپدیا دچار شده بود. این کرم ها اغلب چشم حیوانات خانگی از جمله گربه ها و سگ ها را تحت تاثیر قرار می دهند و در موارد اخیر در دو قاره آسیا و اروپا انتقال آن از این حیوانات به انسان نیز مشاهده شده است.
گفتنی است؛ ویدئوی خارج کردن تعدادی کرم از چشم این کودک چینی در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز خبر خارج کردن یک سوسک از گوش یک زن چینی خبرساز شده بود. ورود یک سوسک به گوش این زن جوان چینی موجب شد تا او یکی از گوش هایش را از دست بدهد. پس از انجام آزمایش مشخص شد که این سوسک پس از خزیدن، خود را به پرده گوش این زن جوان رسانده و سوراخی را در پرده گوش او ایجاد کرده است. پزشک Doctor بیمارستان رنکانگ منطقه دانگوان در استان گوانگ دونگ چین توانستند این سوسک مرده را از داخل گوش این زن 20 ساله خارج کنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس کوروش در زادگاه خود غریب است ! / روحانی و قانون همه پرسی ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پاسخ جهانگیری به ابهام‌ها/ او چرا در دولت غایب است ! این دختر کوچولوی اصفهانی در انتظار فرشته مهربان + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! دستگیری دختر دبیرستانی چاقوکش در کلاس + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پزشک Doctor چین نوزاد کودک چینی فیلم عکس ایران دختر فیلم زندگی قتل مرد جوان پلیس پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت

 اولین نوزاد طرح «نفس» در شهرستان کوهدشت چشم به جهان گشود و با اولین لبخند شیرین خود به سقط‌های غیرقانونی «نه» گفت.
طرح راه‌اندازی مرکز نفس طبق تفاهم نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هدف جلوگیری از سقط جنین سالم در کشور راه اندازی شده است.
این مرکز با هدف کمک همه جانبه به خانواده‌هایی که به علل مختلف سقط جنین می‌کنند ایجاد شده است در این مرکز مادران باردار طی ۹ ماه بارداری تحت حمایت قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با اهدا بسته حمایتی توسط بسیج جامعه پزشکی از والدین این نوزاد تقدیر و تشکر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟