Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با حضور ۸ تیم خارجی و یک تیم از ایران از ۹ آبان در کرج آغاز می‌شود. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا و استعدیابی از 9 تا 12 آبان ماه به میزبانی استان البرز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با حضور 8 تیم خارجی و یک تیم از ایران در کرج و در محلی به نام پل چوبی برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، تایلند، هند، ویتنام،ترکیه، لبنان، ازبکستان و ایران حضور دارند.

ایران در این دوره از مسابقات با 12 قایقران دختر و 6 پسر شرکت می‌کند. اسفندیار شیر محمدی هدایت مردان و کتایون اشرف و سمیه فلاح مربیان دختران هستند.

یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری و نیروانا اسدبیگی از تهران، فائزه روناسی و ستاره همایون فرد از اصفهان، دنیا محمدی از کرمانشاه، محدثه حسن پور و نگار صادقی از قزوین و ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الهقلی از مازندران در بخش بانوان و امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا از تهران، دانیال خسروی، ماهان ادریسی و مرصاد واحدی از مازندران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری در بخش آقایان قایقرانان حاضر در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴