Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر امروز با بیان این مطلب گفت: این تصادف عصر دیروز از طریق سامانه فرماندهی 125 اعلام شد.

امیر نژادرحیم افزود:  این حادثه بین خودروی ریو که از سمت محور کوهسرخ به کاشمر در بولوار سیدمرتضی و در لاین آزاد با یک دستگاه خودرو پراید که به صورت خلاف و ممنوع در روبرو در حرکت بوده رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مصدوم شدن شدید همه سرنشینان خورو های ریو و پراید شد.

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر افزود: تیم امداد آتش نشانی از ایستگاه مرکزی بلافاصله بعد از رسیدن به محل عملیات احتیاط حریق را انجام و محیط پیرامون تصادف را ایمن سازی کرد.

نژادرحیم گفت: مردم مصدومان این حادثه را  قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی بیرون آورده و به بیمارستان کاشمر اعزام کردند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مصدوم کاشمر تصادف پراید ریو سید مرتضی رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در جاده رشت - انزلی یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت ۲:۳۲ بامداد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در جاده رشت- انزلی جنب دیوار فرودگاه روستای بیج اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برخورد خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی باعث مصدومیت شدید سه مرد و یک زن حدوداً ۳۰ تا ۳۵ ساله شده بود که تیم عملیات آتش‌نشانی با همکاری عوامل اورژانس نسبت به خارج کردن هر چهار مصدوم اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان توسط سه خودرو اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان مرد در بیمارستان فوت کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه در آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 750477

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت