Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@05:32:59 GMT

طلسم مدال آوری تیم ملی با برنز یزدانی شکسته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۷۰۱۲

به گزارش ایلنا،روز گذشته در حالی سوت مسابقات کشتی جهان در مجارستان نواخته شد که از دید علاقمندان به کشتی ،بدترین روز کشتی ایران نام گرفت، چرا که حسن یزدانی پلنگ جویبار در یک رقابت نفس گیر و فینال زودهنگام ،مقابل تیلور آمریکایی نتیجه را واگذار کرد.

با فینالیست شدن تیلور، حسن یزدانی این شانس را پیدا کرد که بعد از نقره جهانی 2015 و طلای جهانی 2017، این بار در سال 2018 مدال برنز را هم تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این کشتی گیر آماده توانست در 2 مبارزه خود 10 بر صفر به پیروزی برسد و نشان دهد که همچنان نابغه کشتی دنیاست.

این کشتی گیر مازندرانی توانست با دو برد پی در پی به دیدار رده بندی راه یابد.

کوراگلیف از روسیه که تا لحظات پایانی از تیلور در نیمه نهایی پیش بود، حریف یزدانی برای کسب مدال برنز شد.

کشتی مثل همیشه با حمله های برق آسای یزدانی همراه شد؛ البته این بار این نابغه جویباری با احتیاط بیشتری حمله می کرد تا اتفاق روزگذشته برایش تکرار نشود. او چند امتیاز ابتدایی را با خارج نمودن پای حریف از تشک گرفت و یک زیرگیری هم چاشنی کرد،هرچند در این میان کشتی گیر روس سعی داشت با اجرای فن کنده کشی از یزدانی امتیاز بگیرد ،اما حسن اسیر این فن نشد و از این فرصت،حریف را به پل برد تا وقت نخست با حساب 7بر 1به نفع شیربچه مازندران به پایان برسد

اما تایم دوم یزدانی سعی داشت با تفکرات خادم کشتی را اداره کند هرچند این کشتی گیر روس بود که با خشونت از یزدانی سعی کرد به امتیاز برسد که بی ثمر ماند، تا این کار وی داور را مجاب کند به یزدانی 2 امتیاز دیگر بدهد ، در لحظات پایانی حسن یزدانی با یک زیر گیری عالی و دیدنی توانست نتیجه کشتی را 11 بر3 به نفع خود کند، اما در ثانیه های پایانی کشتی گیر روس از غفلت یزدانی استفاده کرد و با اجرای فن 2 امتیاز دیگر را به امتیازات خود اضافه کرد اما این سوت داور بود که خاتمه دیدار نفس گیر را اعلام کرد تا حسن یزدانی مدال برنز این رقابت ها را بانتیجه 11 بر5 به گردن بیاویزد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی رقابت کشتی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف چینی، مدال برنز آسیا را به خود اختصاص داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن 63 کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت،  9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست 10-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 نیز ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی 5 وزن اول، شانس کسب 2 مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز  دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد