Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: نرخ کرایه حمل و نقل زائران از این استان به مرز مهران نسبت به سال گذشته هیچ گونه افزایش نداشته است.

وحید سخائیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کرایه پیش بینی شده برای جابجایی هر مسافر 500 هزار ریال است اما در صورت استفاده از اتوبوس های «وی آی پی» باید 600 هزار ریال پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امسال نیز خودروی مورد نیاز برای جابجایی زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس اداره حمل و نقل و مسافر همدان بیان کرد: هماهنگی لازم با انجمن صنفی و شرکت های مسافری مبنی بر اعزام زائران از همدان به مرز مهران صورت گرفت و این شرکت ها بنرهایی را در محل کار خود نصب کردند.
سخائیان یادآوری کرد: اربعین سال گذشته 10 هزار و 880 زائر با استفاده از 340 دستگاه اتوبوس از همدان عازم مهران شدند همچنین 27 هزار زائر با 860 دستگاه اتوبوس بازگشتند.
وی گفت: برای تامین لاستیک اتوبوس مورد نیاز پیش از شروع طرح اربعین مکاتبه های لازم با ستاد مرکزی صورت گرفت.
رئیس اداره حمل و نقل و مسافر همدان اضافه کرد: همچنین در این مکاتبه بر استفاده نکردن از ناوگان اتوبوسی فرسوده و دارای نقص فنی برای جابجایی مسافران و بهره گیری از رانندگان حرفه ای و توانمند تاکید شد.
سخائیان افزود: مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز ناوگان عمومی وجود ندارد و مقرر شده جایگاه های سوخت به منظور سوخت گیری خارج از نوبت خودروهای امدادی و ناوگان عمومی پیش بینی شود.
وی بیان کرد: 22 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی موجود در جاده های برون شهری همدان برای میزبانی از زائران حسینی آماده هستند.
همدان مسیر عبوری زائران 20 استان است.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی اربعین97 حمل و نقل کرایه ناوگان عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران نیز رسیده است، نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از  اول اردیبهشت  سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.اما شهروند خبرنگار ما از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی ونک به کرج خبرداده و خواستار رسیدگی این موضوع شده است.

 

متن پیام شهروند خبرنگار:

با سلام و خداقوت، لطفا از افزایش سرسام آور کرایه تاکسی ونک به سه راه گوهردشت که پارسال ۵۵ هزار تومان بود الان شده صد هزار تومان و ونک به شاه عباسی کرج که پارسال پنجاه هزار تومان بود الان شده هشتاد و پنج هزار تومان و بیش از مقدار تعیین شده قانونی هست گزارش تهیه کنید و از مسئولان ذیربط پیگیری فرمایید و صدای ما کارگران را به گوش آنها برسانید.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • راننده تاکسی ترکیه ای طلب۲۰۰دلار کرایه کرد؛ مسافر ایرانی او را کشت، پولهایش را برداشت و با ماشین او فرار کرد
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد