Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:19:55 GMT

کمک‌ حامیان ایتام و محسنین در قزوین افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۷۰۸۴

کمک‌ حامیان ایتام و محسنین در قزوین افزایش یافت

قزوین – ایرنا – مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری کمک‌های حامیان استان قزوین در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد رشد داشته است.

مجید مومنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیش از 20 هزار حامی، حمایت از چهار هزار و 626 فرزند ایتام و محسنین را برعهده داشتند که کمک آنها ماهیانه به طور متوسط 499 هزار ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: در این مدت حامیان طرح اکرام ایتام مبلغ 61 میلیارد و 380 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
مومنی خاطر نشان ساخت: سرانه دریافتی فرزندان ایتام از محل کمک های حامیان به طور میانگین ماهیانه چهار میلیون و 300 میلیون ریال و فرزندان محسنین یک میلیون و 60 هزار ریال بوده است.
وی اضافه کرد: متقاضیان مشارکت در این طرح به منظور آشنایی و ثبت نام می‌توانند با شماره 02833379500 تماس گرفته و یا از طریق سامانه # 028*8877* در طرح‌های مختلف این نهاد مشارکت کنند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حاميان ايتام و محسنين طرح اكرام ايتام و محسنين قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین