Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:25:55 GMT

توزیع سبد کالای حمایتی دولت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۷۱۸۲

توزیع سبد کالای حمایتی دولت آغاز شد

عرضه سبد کالای حمایتی دولت در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عرضه سبد کالای حمایتی دولت در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مبالغ در نظر گرفته شده برای آن دسته از گروه‌هایی که مشمول دریافت این سبد حمایتی می‌شوند، به حساب یارانه‌ سرپرست خانوار واریز شده و در فروشگاه‌های عرضه‌کننده این سبد حمایتی، امکان تهیه اقلام مصرفی خانوار برایشان مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم و به گفته مسولان فروشگاه‌های عرضه کننده این سبد حمایتی، مشمولان دریافت این سبدکالا که اعتبار لازم به حساب یارانه آنها واریز شده با ارائه کارت ملی می‌توانند مایحتاج مصرفی خود را تهیه کنند.

گفته می‌شود در مرحله نخست، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، این سبد حمایتی را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

R34343/P1012122/S7,78/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس آغاز شد

ایسنا/فارس مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: از امروز (۲۶ اسفند ماه) توزیع سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار در استان آغاز شده است.

سیدکاظم موسوی امروز (۲۶ اسفند ماه) اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته راهبری تنظیم بازار استان فارس، قیمت مصوب برای عرضه سیب زرد و قرمز با کیفیت مناسب ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال تامسون ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و پرتقال والنسیا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: توزیع میوه در استان فارس در بیش از ۱۰۰ نقطه انجام می‌شود و عرضه تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

موسوی گفت: به‌ مناسب ماه رمضان در طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ خرما نیز پیش‌بینی شده بود که از ۲۱ اسفند ماه توزیع خرما آغاز شده است و با توحه به استقبال مردم ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی فارس اظهار کرد: در این طرح، خرمای کبکاب ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار با نرخ ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان و خرمای مضافتی ۲۵ درصد پایین‌تر از بازار با نرخ ۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: کارگروه تنظیم بازار میوه شب عید و خرما با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های مرتبط مسؤولیت راهبری تنظیم بازار را برعهده دارد و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس به‌عنوان بخش خصوصی، مجری تامین محصولات کشاورزی طرح بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان/ ۲۰۰ تن ذخایر احتیاطی
  • ایجاد ۱۵ مکان برای عرضه میوه شب عید در اصفهان/ توزیع گسترده اقلام مصرفی در بازارهای کوثر
  • قیمت میوهٔ شب عید چند است؟
  • توزیع میوه شب عید در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • آغاز توزیع میوه شب عید در مشهد
  • عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار تا پایان ماه مبارک رمضان
  • توزیع میوه شب عید در ۲۵ استان کشور آغاز شد
  • توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس آغاز شد
  • عرضه ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی قاچاق در کشور/ صادرات به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • آغاز عرضه میوه تنظیم بازاری از امروز در ۲۵ استان + فیلم