Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@14:41:01 GMT

عقده گشایی خواستگار قدیمی در اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۷۲۳۹

چندی قبل دختر جوانی به پلیس فتای هرمزگان مراجعه کرد و گفت: فرد یا افرادی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی کذب و خلاف واقع علیه من انتشار داده‌اند و این موضوع باعث از بین رفتن آبرویم در بین دوستان و آشنایان شده است.

سرهنگ ‌علی اصغر افتخاری‌- رئیس پلیس فتای استان هرمزگان- در این باره به پایگاه خبری پلیس گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد متهم یک صفحه جعلی با مشخصات این خانم ایجاد و با تعداد زیادی از دنبال کنندگان صفحه اصلی شاکی ارتباط برقرار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی با اشاره به این‌که متهم از آشنایان شاکی بوده است، گفت: در بازجویی‌ها متهم لب به اعتراف گشود و اظهار داشت با توجه به این‌که در گذشته از شاکی خواستگاری کرده است و جواب منفی شنیده برای انتقام‌جویی مطالبی علیه وی در فضای مجازی منتشر کرده است.
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه کش دستگیر شد

فرمانده انتظامی نور از دستگیری شرور قمه کشی که قصد آتش زدن یک وحد صنفی در آن شهرستان را داشت، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه احمد امینی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش شهرستان نور که قصد آتش زدن یک واحد صنفی را داشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ امینی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی از پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
  • ۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری
  • فیلم/ توصیه رئیس پلیس فتای تهران به مردم
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • رشت نماد گلوگاه های ترافیک/ شریان های رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد