Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از حضور ۳۰ هیئت مذهبی در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی اربعین در کرمان خبر داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ استانها کرمان نظرات

حجت‌الاسلام‌ علی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به قسمت عمده فعالیت کمیته فرهنگی زائران اربعین حضرت اباعبدالله حسین(ع) در استان کرمان برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است اظهار داشت: برنامه‌های این کمیته در دو بخش خدمت به زائران اباعبدالله(ع) برای حضور در همایش پیاده‌روی در موکب‌های استان و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم در داخل استان برای روز اربعین انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی موکب‌هایی در داخل استان و در مسیر زائران اربعین گفت: در چندین شهر استان این موکب‌ها برپا شده و به زائران ایرانی و خارجی خدمت‌رسانی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم اربعین حضرت اباعبدالله(ع) در داخل استان هم برگزار می‌شود افزود: تجمع زائران اربعین شهادت امام حسین(ع) در شهر کرمان برگزار می‌شود افزود: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی صبح اربعین در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور 30 هیئت مذهبی و حضور پر شور مردم کرمان برگزار می‌شود عنوان کرد: اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی از ساعت 9 تا 11 صبح در محل خیابان گنجعلیخان روبه‌روی مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد

مراسم تکریم استاندار قبلی و معارفه استاندار جدید مازندران، با حضور وزیر کشور آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور یک و نیم ساعت دیرتر از زمان معین، در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران از دقایقی پیش آغاز شد.

در ابتدای مراسم، قاسم عزیززاده گرجی؛ سرپرست معاونت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امروز در شرایطی مراسم تودیع حسینی پور را برگزار می‌کنیم که در جهت رشد و تعالی، مردم داری و ایجاد شرایط برای وحدت و همدلی در جهت رفع موانع و کاستی ها و دور ساختن مسائل از حواشی و رساندن به فهم مشترک برای پیشرفت همه جانبه استان تلاش شده است.

وی از حضور میدانی، تلاش شبانه روزی و سعه صدر و حرکت تحولی استاندار سابق استان برای گره گشایی از مشکلات استان به نمایندگی از تمام خدمتگزاران مازندران قدردانی کرد.

عزیززاده گرجی ادامه داد: استفاده از نیروهای نخبگانی، سفرهای شهرستانی، ارتباط با سایر استان‌ها و دیپلماسی اقتصادی برای ارتباط با کشورهای همجوار، و خدمت مخلصانه برای اعتلای سطح فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان از دیگر زحمات آقای حسینی پور در مدت 29 ماه و 17 روز خدمتگزاری بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مسیر پیشرفت و ترقی استان همچنان با حضور یوسف نوری؛ استاندار جدید مازندران ادامه یابد. 

وزیر کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه دشت ناز به خبرنگاران گفت: تغییر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بنا به درخواست خودش بوده و او را در پست دیگری به خدمت می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد