Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@15:37:23 GMT

رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم !

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۷۳۸۵

رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم !

رکنا: بازیگر سریال مختارنامه گفت: می گویند سینما کاهش مخاطب داشته و حالا علاوه بر سه‌شنبه‌ها، شنبه‌ها را هم نیم بها کرده‌اند اما باز هم مخاطب به سالن نمی‌آید. دلیل این اتفاق مشخص است زیرا مخاطبان از دیدن این آثار سطحی و بی کیفیت خسته شده است.

رضا رویگری بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه درمانم را به طور کلی کنار گذاشته‌ام زیرا هزینه های فیزیوتراپی بالاست و دیگر نمی‌توانم از پس مخارج بر بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گلایه از بی‌تفاوتی مسئولین سینما به وضعیت خود اضافه کرد: من طی این دوره درمان از هیچ نهاد سینمایی از جمله خانه سینما هیچگونه حمایتی نشدم. اصلاً کسی حال من را هم نمی‌پرسد چه برسد به اینکه بخواهند در هزینه های درمان مرا حمایت کنند.

بازیگر فیلم "خوب بد جلف" با اشاره به نبود پیشنهادات خوب سینمایی تاکید کرد: من یک بازیگرم و شغلم بازیگری است. اگر پیشنهاد و کار بود که هیچ وقت دم از نداری نمی زدم و به راحتی هزینه های درمانم را پرداخت می‌کردم اما متاسفانه هیچ کار درست و با درآمد خوبی هم وجود ندارد که بخواهم از آن طریق ارتزاق کنم.

وی درباره وضعیت فعلی سینما اضافه کرد: متاسفانه سینما تنها به عده خاصی اختصاص دارد که همه کار آن را در دست گرفته‌اند. این افراد به نحوی سینما را مال خود کرده اند که به من رضا رویگری هیچ نقشی نمی‌رسد.

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به کاهش شدید مخاطبان سینما افزود: می گویند سینما کاهش مخاطب داشته و حالا علاوه بر سه‌شنبه‌ها، شنبه‌ها را هم نیم بها کرده‌اند اما باز هم مخاطب به سالن نمی‌آید. دلیل این اتفاق مشخص است زیرا مخاطبان از دیدن این آثار سطحی و بی کیفیت خسته شده است.

وی با اشاره به ابتذال در سینمای امروز کاهش مخاطب سینما را عادی دانست و ادامه داد: مردم حاضر نیستند برای این آثار مبتذل کمدی پول بلیت بدهند. سینمای امروز گیشه پرست و کمدی محور شده است. متاسفانه کمدی روز سینما هم بیشتر دلقک بازی و لوده گری است.

رویگری با اشاره به موفقیت مکرر سریال مختارنامه در پخش خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل می‌بینیم که هنوز هم بعد از بارها تکرار مختارنامه مخاطب دارد. این اتفاق نشان می‌دهد که مخاطبان فرق کار خوب و بد را می‌دانند و مطمئن باشید اگر مختارنامه سینمایی بود و در سینماها به نمایش در می‌آمد مخاطبان چندین برابر بهای بلیت می‌دانند تا این اثر فاخر را نگاه کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! فیلم لحظه اقدام وحشیانه با یک سگ توسط راننده خودروی زنجانی + تصویر این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل شک رضا از موقعی شروع شد که بیشتر موقع ها شارژ باطری موبایلم خالی بود گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس کوروش در زادگاه خود غریب است ! / روحانی و قانون همه پرسی تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر کوچولوی اصفهانی در انتظار فرشته مهربان + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! نقشه وحشتناک برای ارثیه 100 میلیونی در حساب زن دوست صمیمی + عکس اسلحه کشی دانش آموز دبیرستانی برای معلم خود

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor سینما Cinema تلویزیون فیلم سریال موفقیت مشهور کاهش سینما ایرانی بی پولی عکس ایران دختر فیلم زندگی مرد پلیس قتل پدر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از کاربران اسپاتیفای گزارش داده‌اند که این پلتفرم نمایش متن آهنگ‌ها را وارد امکانات سرویس اشتراکی کرده است. اسپاتیفای برای این تغییر، هیچ بیانیه‌ی مستقیمی منتشر نکرد.

براساس گزارش زومیت، اسپاتیفای در پاسخ به پیگیری تک‌کرانچ درباره‌ی پولی‌شدن نمایش متن آهنگ‌ها گفت که ویژگی‌های این پلتفرم ممکن است در طول زمان، بین بازارها و دستگاه‌های مختلف تغییر کنند.

اسپاتیفای پاییز گذشته ویژگی نمایش متن آهنگ‌ها را به‌صورت آزمایشی و محدود از دسترس برخی کاربران خارج کرد. کاربرانِ پلن رایگان که سعی می‌کردند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند، پیامی را مشاهده می‌کردند که می‌گفت: «از متن آهنگ در Spotify Premium لذت ببرید.» در آن زمان، اسپاتیفای توضیح داد که این تغییرات «فقط یک آزمایش» هستند و فقط در دو بازار اعمال شده‌اند. به نظر می‌رسد که تغییر مورد بحث از حالت آزمایشی خارج شده است.

تغییر جدید اسپاتیفای، مشخصاً اقدامی برای سوق‌دادن افراد بیشتر به خرید اشتراک پولی است. اسپاتیفای در تعداد مشترکین پیشرفت خوبی داشته است اما درآمد سه‌ماهه‌ی اخیر این شرکت به حد انتظارات تحلیلگران نرسید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902338

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد