Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان دیداری حساس عصر سه‌شنبه برابر السد قطر صف‌آرایی خواهد کرد. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی از السد قطر میزبانی خواهد کرد. دیداری که اگر با برد به سود نماینده ایران یا تساوی به پایان برسد، برای اولین بار شاهد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها که سال قبل توانستند به این مرحله صعود کنند، در بازی نیمه نهایی برابر الهلال ۴ بر صفر متحمل شکست شدند و در ادامه نتوانستند در بازی برگشت نتیجه بازی رفت را جبران کنند و به فینال صعود کنند حالا با اتکا به برد یک بر صفر در خانه حریف، امید زیادی دارند تا پس از سال‌ها فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند.
در بازی رفت شاگردان برانکو در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با تک گلی که علی علیپور از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، توانستند با وجود مشکلات و مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنانشان حریف قدرتمند قطری را شکست دهند و راه  صعود به فینال را برای خود هموار کنند و حالا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور هوادارانش امید زیادی دارد تا با انجام یک بازی منطقی، جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.
در حالی که در بازی رفت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا به دلیل محرومیت نتوانستند سرخ‌پوشان را همراهی کنند اما حالا این دو بازیکن به ترکیب تیم برانکو بازگشته‌اند تا تیم قدرتمندتری را برای بازی برگشت آماده رقابت با حریف قطری کنند. البته در دیدار رفت امید عالیشاه نیز با مصدومیت مواجه شد به همین دلیل به گفته برانکو ایوانکوویچ فردا نمی‌تواند پرسپولیس را در این بازی همراهی کند.
البته خبر خوب و خوشایند برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دیدار حساس برابر السد، شاید بهبود وضعیت مصدومیت محسن ربیع‌خواه باشد. بازیکنی که چند ماه به خاطر پارگی رباط صلیبی همراه پرسپولیسی‌ها نبود حالا چند روزی است که علاوه بر انجام تمرین‌های گروهی توانست در دیدار برابر نود ارومیه هم به میدان برود تا از این حیط نگرانی‌ها را کمتر کند. البته سرمربی پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود درباره این بازیکن اعلام کرده که او نیز توانایی ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارد و به همین خاطر در دیدار برابر السد قطعا بازیکن نیمکت‌نشین خواهد بود.
البته اوسوالدو فریرا با وجود این که گابی، ژاوی و بازیکنان نامدار دیگری را در ترکیب خود برای بازی مقابل پرسپولیس در اختیار دارد اما سعد الشیب دروازه‌بان اول تیمش که در دیدار برابر پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد، به دلیل دریافت کارت زرد دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی را از دست داد و باید از دروازه‌بان دومش درون دروازه استفاده کند.
دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر از فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۲۲۱۵ تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس السد قطر فینال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان

به گزارش "ورزش‌سه"، دو بازی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت همزمان میان ایران و کویت و افغانستان و بحرین آغاز شد. جایی که بحرین با توجه به دو شکست پیاپی برابر کویت و ایران شانس صعود را از دست داده بود، اما کویت با توجه پیروزی برابر بحرین و تساوی برابر افغانستان 4 امتیازی بود. در سوی دیگر افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود، با یک امتیاز به مصاف سوم دور گروهی رسیده بود و امیدوار بود با شکست بحرین که امیدی برای صعود نداشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.
البته افغانستانی‌ها برای صعود حتی در صورت پیروزی برابر بحرین به کمک ایران نیاز داشتند و برای رقم خوردن این صعود تاریخی برای کشور همسایه شاگردان شمسایی باید کویت را از پیش رو برمی‌داشتند.

پیش از برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی این گمانه‌زنی در میان علاقمندان به فوتسال در افغانستان ایجاد شده بود که شاید ایران با توجه به قطعی شدن صعودش، خیلی بازی برابر کویت را جدی نگیرد و مسیر مرحله حذفی را مطابق انتظارش به شکلی ساده‌تر انتخاب کند.
با این حال شمسایی و شاگردانش با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به بازی اول گام به دیدار سوم گذاشتند و کویت را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشتند. در بازی همزمان هم شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی افغانستان موفق شدند با رقم زدن یک پیروزی دشوار و نفس‌گیر که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد، گام اصلی را برای صعود تاریخی خودشان بردارند.
این اولین حضور افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که با اولین صعود آنها به مرحله گروهی هم همراه شده است.
گفتنی است علاوه بر مجید مرتضایی سرمربی افغانستان که ایرانی است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم