Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ وحید رشیدی،شهردار خرم آباد از موافقت با پیشنهاد مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان مبنی نامگذاری یکی از میادین شهر خرم‌آباد به نام «خبرنگار» خبر داد.

وحید رشیدی  گفت: در جلسه با مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان برخی مشکلات شهر مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه، با پیشنهاد مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان مبنی بر نامگذاری یکی از میادین خرم‌آباد به نام خبرنگار موافقت شد که به همین منظور مقرر گردید تا جزئیات موضوع در جلسات کارشناسی بررسی و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نقش تاثیرگذاری دارند، لذا نامگذاری یک میدان به نام این قشر فرهیخته، کمترین کار ممکن در حق آنان است.

 

انتهای پیام/ب

 

یکی از میادین خرم‌آباد به نام «خبرنگار» نامگذاری می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد