Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، سنا منبوهی، قاری قرآن کریم در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و در قرائت ترتیل به عنوان عالی دست یافت تا از بین بانوان نماینده خوزستان تنها دارنده رتبه برای استان خوزستان باشد.

منبوهی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده بود و ما دیدیم افرادی بودند که در دوره‌های گذشته حتی به فینال هم نمی‌رسیدند اما امسال رتبه‌های برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال از داوری ناراضی بودیم، گفت: شرکت‌کنندگان از برخی رتبه‌ها متعجب بودند. اعتراض هم می‌کردیم دلیل قانع کننده‌ای نداشتند. به من خیلی واضح گفتند که برخی داوری‌ها سلیقه‌ای است و می‌گفتند مسابقه است و این اتفاقات رخ می‌دهد. امسال حتی تعداد تقدیر شده‌ها هم کمتر شد. می‌توانستند مثلاَ در رشته حفظ 10 جزء شایسته تقدیر را اعلام کنند تا نماینده خوزستان هم در بین آنها باشد اما چنین نشد.

منبوهی تصریح کرد: خیلی از افرادی که در سال‌های گذشته حتی به فینال هم راه پیدا نمی‌کردند‏‏، امسال علاوه بر راهیابی به فینال موفق به کسب رتبه برتر هم شدند. از هر کسی که می‌پرسیدم می‌گفتند برای ما از سه ماه قبل کارگاه آموزشی گذاشته‌اند. استان‌های دیگر داوران مسابقات را به عنوان استاد در کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌کنند و برای شرکت‌کنندگانشان کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند و همین می‌شود که آنها در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شوند‏ اما چون برای استان ما این مسائل اهمیتی ندارد‏، استان‌های دیگر پیشرفت می‌کنند و ما پسرفت.

این قاری کشوری قرآن کریم عنوان کرد: اوقاف خوزستان حتی برای رفت و آمد ما هم هیچ پیگیری نکرد. بالاخره ما چند نفر خانم بودیم با بچه کوچک. اصلا با تماس نگرفتند تا بدانند که ما رسیدیم یا نرسیدیم، مسابقاتمان چگونه برگزار شد. اما مسئولان مسابقات پیگیری می‌کردند که ما راحت سفر خود را به پایان برسانیم. اما مسئولان استان خودمان و اوقاف خوزستان هیچ پیگیری در این ارتباط نداشت و واقعاَ مایه تأسف است.

وی عنوان کرد: ما به عنوان نمایندگان خوزستان بدون استاد، حمایت و امکانات در مسابقات شرکت می‌کنیم. حضور در مسابقات برای خانم‌ها به خصوص آنهایی که فرزند کوچک دارند‏‏، رفت و آمد با قطار بدون سرپرست و همراه بسیار سخت است. با این توصیفات سال آینده ما با چه روحیه‌ای در مسابقات شرکت کنیم؟ این شرایط ما را دلسرد می‌کند. چه موقعیت و اتفاقی باعث می‌شود که ما برای حضور در مسابقات سال آینده دلگرم باشیم؟ ما که سال‌هاست شاهد این رویه هستیم اما برای افرادی که جوان هستند و می‌خواهند وارد این عرصه شوند انگیزه ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک