Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا طالبی زاده از وصول مبلغ ۵۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۹۹۷ ریال از مطالبات معوق بانک های دولتی و خصوصی طی شش ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد و گفت: این میزان در شش ماهه نخست سال گذشته مبلغ ۴۶۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۵۶ هزار و ۲۸۴ ریال بود که بیانگر رشد ۱۵ درصدی وصول مطالبات بانک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که متوسط عملکرد سایر استان ها با رشد کمتر از یک درصد روبرو بوده که از این حیث عملکرد استان کرمان در مقایسه با عملکرد متوسط کشوری چشمگیر و قابل توجه است.

وی ادامه داد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در هر روز کاری به طور متوسط میزان سه میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال از مطالبات معوق بانک ها را وصول می کند.

طالبی زاده گفت: با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه تمامی پرونده های مطالبه مهریه بدواً باید در واحدهای اجرای اسناد رسمی مطرح شوند و بر همین اساس واحد اجرای اسناد رسمی با افزایش پرونده و تراکم ارباب رجوع مواجه شده اند به طوریکه پرونده های تشکیلی اجرا در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳۹ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد هزار و ۴۶۷ پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی مختومه شده و در شش ماهه نخست سال گذشته نیز تعداد ۳۹۸ پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی مختومه گردیده که این امر رشد ۲۶۸ درصدی را در این زمینه نشان می دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان دولتی و خصوصی رشد مهریه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی

معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌ قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اسلامی اظهار کرد: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم 1800 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌ اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از 2100 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: 12 هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و 6690 میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین 2600 میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و 630 میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از 21 هزار میلیارد ریال است.

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد

اسلامی گفت: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌ اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۶۵۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ 
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی