Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن هلمی دانشکده دریا گفت: بنابر رشته تحصیلی و فعالیت در شهر بندرعباس بازدید از بنادر کشتی سازی از اهداف انجمن است تا دانشجویان بیشتر با این حوزه آشنا شوند.

علی نصراله پور دبیر انجمن علمی دانشکده دریا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن در دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان دانشکده دریا بنابر رشته تحصیلی دو سال در تهران و دوسال در بندر عباس مشغول تحصیل می‌شوند و همچنین اعضای انجمن ۴ نفر در بندر عباس و ۳ نفر در تهران در انجمن علمی فعالیت دارند، افرادی که در انجمن علمی تهران فعالیت دارند  نیز با انجمن علمی کل در ارتباط هستند و به امور دانشجویان رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی با اشاره به فعالیت  انجمن علمی در دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: بنابر رشته تحصیلی و فعالیت در شهر بندرعباس بازدید از بنادر کشتی سازی از اهداف انجمن است تا دانشجویان بیشتر با این حوزه آشنا شوند.  

دبیر انجمن علمی دانشکده دریا افزود: تاکنون دوره‌های نرم افزاری، دوره‌های آموزشی، معرفی رشته برای دانشجویان جدیدالورود  و برگزاری مسابقات تیمی از فعالیت‌های انجمن بوده است.

وی نبود حمایت مالی را از مشکلات انجمن علمی دانشکده دریا دانست و گفت: نبود حمایت کننده مالی از مشکلات بارز این انجمن در برگزاری بازدید‌های علمی برون استانی و دوره‌های آموزشی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به گوترش