Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: در نیمه نخست امسال حامیان طرح اکرام ایتام  شش میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد : در نیمه نخست امسال بیش از ۲۰ هزار حامی، حمایت از چهار هزار و ۶۲۶ فرزند ایتام و محسنین را برعهده داشتند که کمک آن‌ها ماهیانه به طور متوسط ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرهادی، سرانه دریافتی فرزندان ایتام از محل کمک‌های حامیان به طور میانگین ماهیانه ۴۳۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۱۰۶ هزار تومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: ۸۵ درصد از حامیان این دو طرح بومی هستند.

وی گفت: متقاضیان مشارکت در این طرح به منظور آشنایی و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۸۳۳۳۷۹۵۰۰ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه # ۰۲۸*۸۸۷۷* در طرح‌های مختلف این نهاد مشارکت کنند.

انتهای پیام/

رشد ۶۰ درصدی کمک‌های حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  نورانیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود “زمین” را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند، از این رو به مناسبت گرامیداشت این روز مراسمی با حضور مسئولین، اصحاب رسانه، هنرمندان و تشکل‌های محیط زیستی در پناهگاه حیات وحش شیرکوه برگزار شد.

 

وی افزود: روز زمین پاک را باید یک جنبش محیط زیستی تلقی کرد تا همگان از اهمیت زمین و مزایای بی بدیل آن و گام‌هایی که می‌توانند برای حفظ آن بردارند آگاه شوند. 


نورانیان  گفت: زمین پاک، فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره مسائل زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پاسداری از زمین و طبیعت خداست تا بتوانیم برای حل بحران تغییرات آب و هوایی، آلودگی پلاستیکی و حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری مشارکت کنیم. 


در ادامه مراسم پاکسازی از منطقه حفاظت شده شیرکوه انجام شد و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد ضمن قدردانی از حاضرین برای شرکت مراسم گرامیداشت روز زمین گفت: پاک نگه داشتن محیط و ترویج این فرهنگ با هدف زندگی در محیط‌های عاری از زباله و آلودگی جز با مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم امکان پذیر نمی‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی