Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز روز ۴ شنبه برگزار می شود.
به گزارش صدای ایران سی و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز 18 مهرماه با حضور هیأت نظارت برگزار می شود. از تمامی مشتریان درخواست می شود، موارد ذکر شده را به منظور شرکت در این قرعه کشی در نظر داشته باشند. برای مشتریان عزیز، جهت شرکت در قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز علاوه بر مفتوح بودن حساب، داشتن حداقل موجودی (دویست هزار ریال) در روز قرعه کشی و حفظ موجودی طی 3 ماه یا 90 روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی الزامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، همچنین از مشتریان درخواست می شود، در اسرع وقت در خصوص حساب های قرض الحسنه به منظور تکمیل اطلاعات هویتی خود از جمله شماره شناسنامه و کد ملی و شرکت در این قرعه کشی اقدام کنند. لازم به ذکر است، در صورت عدم تکمیل این اطلاعات، این مشتریان از فرآیند قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز حذف خواهند شد.

لازم به ذکر است، از سال 90 به بعد شورای عالی مبارزه با پولشویی دستور العملی را منتشر کرد که بر اساس آن برای شناسایی مسیرهای مبادلات پولی، بانک ها ملزم هستند برای هر اقدامی حتما مشخصات کامل افراد را ثبت کنند. بر اساس این دستور العمل حساب های فاقد کد ملی مسدود و پس از آن با انجام مکاتبات لازم با دارندگان این حساب ها از آن ها درخواست شد تا اطلاعات حساب های خود را تکمیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، با توجه به متمرکز شدن سیستم ها، بانک ها ملزم هستند تا اطلاعات کامل حساب ها را ثبت کنند.البته این موضوع در سال های اخیر مکررا از طریق اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به تمامی مشتریان اطلاع رسانی شده است لیکن بنا بر گزارشات واصله همچنان حسابهایی وجود دارد که فاقد کد ملی می باشند لذا از این مشتریان درخواست می شود تا قبل از روز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک برای تکمیل اطلاعات هویتی خود به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین قرعه‌کشی واگذاری قطعات زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ۲ شهر کرمان

محمدمهدی فداکار ظهر شنبه اول اردیبهشت ماه در آیین قرعه‌کشی واگذاری قطعات زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهرهای کرمان و محی‌آباد که در محل سالن ورزشی شهر محی‌آباد برگزار شد، گفت: مسکن، مهم ترین نیاز زندگی است و بخش زیادی از هزینه خانواده‌ها را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: قانون جهش مسکن در مهرماه ۱۴۰۰ و قانون جوانی جمعیت همه مکمل یکدیگر شده و واگذاری‌هایی صورت گرفته است.

استاندار کرمان به اهمیت جوانی جمعیت اشاره داشت و با بیان اینکه نیروی انسانی، مهم ترین ابزار و امکان توسعه است، بیان کرد: کاهش جمعیت، نیروی انسانی جامعه را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: در بحث جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، حدود یک هزار قطعه زمین امروز واگذار شد که نیمی از آن متعلق به جوپار است و در شهر کرمان امکان واگذاری زمین به علت جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفری وجود ندارد؛ بنابراین زمین در شهرهای اطراف، مانند: ماهان، سیدی، زنگی‌آباد، چترود و محی‌آباد به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود. 

فداکار گفت: مردم و مسئولان محی‌آباد اطمینان‌خاطر داشته باشند، ابتدا زمین برای متقاضیان محی‌آباد و سپس متقاضیان از شهر کرمان است.

وی تصریح کرد: در بحث نهضت ملی مسکن و هزینه اجرای زیرساخت‌ها، یک سوم سهم استان، یک سوم سهم وزارت نیرو و یک سوم سهم بنیاد مسکن است. 

فداکاراستاندار کرمان تاکید کرد: همزمان تا آماده شدن و واگذاری زمین‌ها، باید زیرساخت‌ها شروع و جدول‌گذاری انجام شود و از ظرفیت‌های قانونی هم در بحث مسکن می‌توان استفاده کرد. 

وی با اشاره به حل مسئله و تعیین و تکلیف سند زمین‌هایی که ۲ هفته قبل واگذار شده بود، گفت: واگذاری‌ قطعات زمینی که برای جوانی جمعیت و مسکن ملی قول داده بودیم از امروز آغاز شده و در هفته‌های آینده این واگذاری‌ها ادامه می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • برگزاری آیین قرعه‌کشی واگذاری قطعات زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ۲ شهر کرمان
  • برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد