Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت و تلاش خواهد کرد تا پس از تکرار  پیروزی بازی رفت که با برتری یک گل سرخپوشان ایران همراه بود  در دیدار برگشت نیز شگفتی سازی کند و برای اولین بار دربه مرحله فینال راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر هر 2 در گروه C قرار داشتند و به ترتیب تیم پرسپولیس با 13 امتیاز به عنوان تیم صدر نشین گروه و تیم السد قطر با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به دور بعدی مسابقات راه یافتند.گفتنی است تنها باخت بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی برابر السدی ها بود که بازی را با  نتیجه 3 بر 1 به حریف  خود واگذار کرده اند.

تیم فوتبال پرسپولیس در مسیر صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم های الجزیره امارات و الدحیل قطر را با نتیجه بسیار نزدیک و حیرت آور شکست داد ، برای مثال شاگردان نبیل معلول در حالی توسط شاگردان برانکو حذف شدندکه در دیدار رفت این پرسپولیس بود که بازی را با نتیجه 1- 0   شکست خورده بود  و در نیمه نخست بازی برگشت هم از حریف صاحب نام قطری خود با یک گل عقب بود اما در نیمه دوم 3 گل زد تا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

تیم فوتبال السد قطر اما توانست تیم های الاهلی عربستان و استقلال ایران را شکست دهد و  برای چندمین بار به این مرحله از مسابقات برسد.البته باید به این موضوع اشاره کرد که تیم السد آخرین تیمی است که توانسته از ناحیه غرب آسیا قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود.

شاگردان فریرا پس از شکست برابر تیم فوتبال پرسپولیس ایران تلاش کردند تا تمامی بازیکنان خود را برای دیدار برگشت آماده کند و در حالی که ژاوی ، ستاره اسپانیایی این تیم مصدوم بود اما توانست برای این دیدار آماده شود.تنها غایب السدی ها در این دیدار سعد الدوسری است و به جای او مشعل برشم جایگزین خواهد شد.

در مقابل اما تیم فوتبال پرسپولیس ایران مصدومان بسیاری دارد.حسین ماهینی کاپیتان دوم این تیم در دربی سرخابی های ایرانی مصدوم شد و همچنین امید عالیشاه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به احتمال فراوان در این دیدار حضور نخواهد یافت.همچنین محسن ربیع خواه نیز که به تازگی توانسته به میدان بازگردد با توجه به دوره نقاحت طولانی این بازیکن و وضعیت جسمانی نسبتا نا آماده اش، توانایی حضور در این رقابت ها را ندارد.

قضاوت این دیدار میان تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر اما برخلاف داور دیدار رفت که بسیاری از رسانه ها او را یکی از ضعیف و ناوارد می دانستند، برعهده کوالنکو والنتین است.همچنین  شودموف فوسنیدین،گاینولین تیمور و سرازیتیوف روسلان او را در راه قضاوت این دیدار نیز یاری خواهند کرد.

یکی از نکات جالب در این دیدار نیز شکست ناپذیری تیم فوتبال پرسپولیس ایران در 5 دیدار گذشته این تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شده ، است.

گفتنی است در دیدار رفت میان تیم های پرسپولیس و السد قطر امید عالیشاه ، علیرضا بیرانوند و سیامک نعمتی کارت زردی را دریافت کردند و در صورتی که در این دیدار اخطاری را دریافت کنند به عنوان بازیکن محروم شناخته خواهند شد.

البته گفته می شود تمامی کارت های زرد بازیکنان برای دیدار های فینال برای تیم های صعود کرده به این مرحله پاک خواهد شد و دیگر حساب نخواهد شد.

لازم به ذکر است ،دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر روز ﺳﻪشنبه یکم آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

السدقطر با یک غایب به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود

فهرست بازیکنان السد مقابل پرسپولیس اعلام شد

قضاوت داوران ازبکی در دیدار پرسپولیس ایران و السد قطر

انتهای پیام/

رویارویی غول های حاشیه خلیج فارس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند