Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحیم رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح گاز رسانی به شهر مرزی مراوه تپه در دهه فجر سال ۸۹ با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۱۰۳ روستای مراوه تپه تعداد ۵۶ روستا گازرسانی شده است، افزود: اکنون عملیات گاز رسانی به ۱۲ روستا در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: از ۵۶ روستایی که مورد بهره برداری قرار گرفته است کنتور ۵۵ روستا نصب شده و تنها روستای قوشه سر در مرحله نصب کنتور قرار دارد که کنتور بخشی از مشترکین این روستا هم نصب شده است.

وی توسعه گاز رسانی را یکی از مهمترین رسالت های شرکت گاز اعلام کرد و یادآور شد: تمامی روستاهای بدون گاز استان که قابلیت گازرسانی دارند تا پایان سال ۹۸ از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

تعرفه های فروش گاز طبیعی برای واحد های مسکونی یکسان است

رحیمی با بیان اینکه تعرفه های فروش گاز طبیعی برای واحد های مسکونی شهر ها و روستا ها یکسان بوده، اظهار کرد: این تعرفه ها به صورت پلکانی و برحسب اقلیم آب و هوایی پنج ماهه سرد سال محاسبه می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر مصرف مشترک از پله اول تجاوز نکند ازحداکثر یارانه در بخش هزینه مصرف گاز برخوردار خواهد شد، افزود: اگر مشترک نسبت به مدیریت مصرف توجهی نداشته باشد و مصرف آن از پله اول جدول پلکانی رد شود به همان نسبت باید هزینه بیشتری را پرداخت و از یارانه کمتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 4437304

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز استان گلستان گاز رسانی گرگان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خبرگزاری مهر خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تعرفه قبوض خانگی در سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: در سال جاری افزایشی در تعرفه‌ها نخواهیم داشت و تعرفه‌ها مطابق گذشته است.

وی ادامه داد: برای آن دسته از مشترکانی که مصرف برقشان پایین‌تر از الگوی مصرف برق باشد به صورت یارانه و برای کسانی که میزان مصرف برقشان بیش از الگوی تعریف شده باشد، به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

مدیر عامل توانیر اضافه کرد: کسانی که در مناطق عادی هستند و از کولر گازی استفاده می‌کنند در صورتی که مراعات نکنند میزان مصرف برق آنها بیش از الگو می‌شود و در صورت استفاده بی رویه کولرهای گازی در این مناطق منجر به افزایش قبوض و سنگین شدن آنها می‌شود

سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد: کسانی که هنوز نسبت به تغییر کولر آبی به گازی اقدام نکرده‌اند، بدانند که هزینه برق این افراد افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و در این مناطق توصیه ما استفاده از کولرهای آبی و یا استفاده از کولرهای پر بازدهی که اخیراً از موتورهای BLDC استفاده می‌کنند در این صورت مصرف برق به شدت کاهش پیدا می‌کند و تعرفه برق مناسب‌تری پرداخت می‌کنند.

کد خبر 6080308 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند