Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشت کمیته تخصصی زیرمجموعه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، در نشست دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به منظور سازماندهی زیرگروه های این شورا برگزار شد، پس از بحث و بررسی پیرامون شیوه انجام کار، شوراهای صنفی واحدها به اتفاق آراء در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی به جمع بندی نهایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نشست کمیته های صنفی دانشجویی تشکیل و مسئولین هر کمیته نیز معرفی شد.

شایان ذکر است در ادامه این نشست حاتمی دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه به مراحل پی گیری مطالبات اشاره کرد و افزود: طبق آئین نامه باید ابتدا مسائل در شورای صنفی واحد(خوابگاه ها یا دانشکده ها) مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و در صورت به نتیجه نرسیدن مشکلات در واحدهای مربوطه، موضوع در کمیته  تخصصی(یکی از هشت کمیته مذکور) طرح و بررسی گردد تا طی الویت بندی مشکلات، اقدام به حل موضوع شود.

وی ادامه داد: از تمام 162 نماینده شورای صنفی کلیه واحدها تقاضای همیاری و همکاری دارم و خواستار آن هستم که بنا بر علاقه و مسئولیتی که در شورای صنفی واحد خودشان دارند در یکی از کمیته های تخصصی نیز عضو شوند و شورای دانشگاه را در جهت پی گیری تخصصی مطالبات منطقی دانشجویان یاری رسانند.

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در خاتمه اذعان داشت: مسئولین کمیته ها از تمامی توانمندی ها و ظرفیت های موجود اعضای شورای صنفی در جهت پیش برد اهداف شورا بهره مند شوند و در تمامی امور از پیشنهادها و نظرات آن ها استفاده کنند و همچنین کلیه دانشجویان برای حل مشکلات احتمالی با نمایندگان منتخب خود در کمیته های تخصصی ارتباط گرفته و طرح مسئله نمایند.  

بر اساس این گزارش، "دکتر محمد فشنگچی بناب" مسئول کمیته تخصصی  تحصیلات تکمیلی، "علی عباسی" دبیر دانشکده پزشکی و مسئول کمیته اطلاع رسانی، "سپیده برزگر" مسئول کمیته آموزش و پژوهش و مسئول آموزش شورای صنفی دانشگاه، "کیوان اولی زاده" و "دلسوز رضایی" مسئول کمیته ایاب و ذهاب،"آیناز ولایتی" دبیر خوابگاه گل نرگس مسئول کمیته تغذیه، "فاطمه عالی پور" دبیر خوابگاه سمیه و مسئول کمیته فناوری اطلاعات، "مجتبی عطایی" دبیر دانشکده دندان پزشکی و مسئول کمیته تربیت بدنی و "ندا علیزاده" دبیر خوابگاه حضرت زینب(س) مسئول کمیته سلامت شدند.

علاوه بر این کمیته ها، معاون دبیر شورای صنفی دانشگاه در سطح دانشکده‌ای حمیدرضا سالمی دبیر دانشکده پرستاری و مامایی، معاون در سطح خوابگاهی نیز امیر رضا الله قلیپور دبیر خوابگاه فردوس و همچنین نایب دبیر شورای صنفی دانشجویان آرمین سعیدی سوق دبیر خوابگاه امام علی(ع) شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشجويان علوم پزشكي دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شورای صنفی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: آماده همکاری و پیگیری تأمین فضای مناسب برای این دانشجویان هستم.

وی افزود: دولت باید به منظور کاهش این دغدغه دانشجویان ردیف اعتباری مشخص کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ادامه داد: به منظور تسریع در حل مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اراک باید ساختمانی اجاره و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش و معرفت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است چراکه موفقیت در تعلیم و تربیت بستر تحقق اهداف مهم و بزرگ را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تعلیم و تربیت برعهده دارد و در جایگاه بعدی مراکز آموزش عالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحصیل ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تمام این دانشجویان سرمایه هستند زیرا آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

کد خبر 6085497

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران