Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: مرد جوان که در یک تصادف ساختگی با همدستی دوستش مردی را به قتل رسانده بود صبح دیروز پای میز محاکمه ایستاد.به گزارش خرداد به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از۲۹ تیر پارسال در دستور کار مأموران کلانتری 169 مشیریه قرار گرفت.
درنخستین تحقیقات مشخص شد که یک دستگاه پژو 206 با مرد میانسالی کنار خیابان تصادف کرده و از صحنه متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه در نگاه اول به نظر می‌رسید که موضوع تصادف غیرعمد باشد اما مدارکی در صحنه به‌دست آمد که نشان می‌داد این تصادف عمدی بوده و مرد 65 ساله به قتل رسیده است. پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مشخص شد که خودروی پژو 206 پس ازبرخورد عمدی با مرد میانسال از صحنه متواری شده است اما از آنجا که شماره پلاک خودرو خوانا نبود تحقیقات میدانی آغاز شد و تعدادی از شماره‌های پلاک خودرو به دست آمد.کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با بررسی بیش از 5700 خودرو سرانجام موفق به شناسایی صاحب فراری خودرو شدند.از سویی در تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد که 13 سال قبل وی زمینی داشته که افراد ناشناس با سند‌سازی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در ملک او کرده بودند اما مرد میانسال شکایت کرده و دادگاه با محکوم کردن متهمان آنها را مجبور به پرداخت جریمه چند میلیاردی و بازپس دادن ملک کرده بود. همین مسأله نیز باعث کینه و اختلاف شده بود. یکی از آنها مرد میانسالی به‌نام جعفر بود، این درحالی بود که صاحب خودرو پژو 206، همان مردی بود که در پرونده سندسازی محکوم شناخته شده بود. جعفر بازداشت شد و زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد به قتل اعتراف کرد.او گفت: بعد از اینکه دادگاه حکم را صادر کرد، تصمیم به انتقام گرفتم و با همدستی یکی از دوستانم نقشه را طراحی کردیم. می‌خواستم با تصادف ساختگی از مرد میانسال انتقام بگیریم و برای همین شب حادثه از محل کار مقتول او را تعقیب کردیم. هنگام تعقیب، وی سوار بر خودرو مزدا 3 خود شد و در بین راه با جدول خیابان برخورد کرد. هنگامی که از ماشین پیاده شد تا موضوع را بررسی کند با خودرو به او زده و از محل متواری شدیم.به‌دنبال اعتراف متهم، همدست او بازداشت شد و صبح دیروز درشعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور قاضی محمدی مستشار دادگاه پای میزمحاکمه ایستادند.درآغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند سپس متهمان به ترتیب پای میز محاکمه ایستادند، متهم ردیف اول در اظهاراتش به دادرسان دادگاه گفت: از 12 سال قبل به خاطر اختلاف ملکی که با مقتول داشتیم درگیر بودیم، او در جریان فروش یکی از ملک‌هایش سر من کلاه گذاشته بود اما من در مرگ وی بی‌گناهم. او درجریان تصادفی که پیش آمد کشته شد.پس از اظهارات متهم اصلی پرونده به اتهام قتل عمد وکیل او در جایگاه ایستاد و به دفاع از متهم پرداخت. متهم ردیف دوم هم که آزاد بود در جلسه دادگاه منکر قتل شد.سپس قضات عالی رتبه دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
برچسب ها: دادگاه ، تصادفات رانندگی ، قتل ، مرگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: دادگاه تصادفات رانندگی قتل مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس