Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی به عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام رستمی، حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی، به‌ عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در این مراسم گفت: اگر بخواهیم وظایف و رسالت نهاد را ارزیابی کنیم، یک بخش اصلی بار نهاد بر دوش عزیزان مسئولین دفاتر نهاد است. اما ما یک بخش ستادی هم داریم که به‌صورت ویژه به حوزه مأموریت‌های نهاد می‌پردازد و ارتباط همزمان با وزارت‌خانه‌ها، تشکل‌های دانشجویی، مجموعه کانون‌ها، ائمه جماعات و فضای دانشگاه دارد و تأمین محتوا برای دفاتر نهاد را نیز عهده‌دار است که این بخش ستادی همان معاونت فرهنگی است.

وی ادامه داد: مجموعه معاونت فرهنگی نیرو‌های خبره و متخصص در حوزه خود را داراست. دوستانی که در حوزه مدیریت سیاسی هستند معمولا سابقه تشکلی داشته و فضای تشکل‌ها را به‌خوبی می‌شناسند. در بخش مدیریت فرهنگی نیز دوستانی حضور دارند که متخصص، خلاق و فعال هستند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه ستاد و مجموعه حوزه مدیریت عمره و عتبات دانشگاهیان، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و... مجموعه‌های مرتبط با این معاونت هستند خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن معاون فرهنگی، انتظار می‌رود انتظاراتی که در گذشته و حال از این معاونت می‌رفته، به‌صورت هم‌افزا در فضای معاونت فرهنگی نهاد محقق و دنبال شود. معاونت فرهنگی هم به لحاظ قانونی و ساختاری دارای ظرفیتی بزرگ است و هم از نظر نیرو‌هایی که در خود جای داده است دارای ظرفیت مطلوب می‌باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: مجموعه طرح راهبری که راهبرد اصلی نهاد برای حرکت رو به جلو است، مجموعه دانشجویان خارجی و مجموعه خواهران نیز همه جزئی از مجموعه معاونت فرهنگی و سیاسی هستند که در کنار سایر بخش‌های این معاونت باید به سطحی که انتظار می‌رود رسانده شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی تصریح کرد: هنوز ما به آن موضع معاونت فرهنگی سیاسی که تراز هست نرسیده‌ایم و ان‌شاءالله در دوره آقای صالحی باید برسیم. آقای صالحی یکی از مسئولین نهاد دارای خلاقیت، خوش‌فکری، پیگیری، جدیت و آشنایی به حوزه فعالیت‌های نهاد بودند و ایشان یکی از مسئولین نهادی بودند که تراز و مطلوب این مجموعه دانشگاهی بود و ان شاءالله در سمت جدید نیز کار را با همین جدیت و پشتکار دنبال خواهند نمود.

وی در پایان عنوان کرد: یک بخشی که ما هنوز برای آن مطالبه‌ای از عزیزان فعال در دفاتر نکردیم، موضوع تولید و تأمین محتوا برای مجموعه صف است که یکی از انتظارات از حوزه ستاد این است که این اتفاق بیفتد.

در بخش پایانی جلسه نیز حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی ضمن تشکر از حسن‌نظر حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی و زحمات ماندگار گذشتگان به‌خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان و زحمات امام (ره) و شهدا و انقلابیون، خاطرنشان کرد: قطعا نیازمند هم‌فکری و استفاده از تجربیات دوستان عزیز خواهیم بود و نیز از ایده‌های خلاقانه ناظر به رسالتی که مقام معظم رهبری در ابلاغی که به حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی داشتند، باید بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

R1011173/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد نمایندگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد نمایندگی نهاد نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها در آغاز سخنانش روز تحقق «وعده صادق» و عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح در پاسخ به دشمن صهیونیستی را «یوم الله» خواند و گفت: در قرآن به موسی وحی شده است که مردم را به یاد روز‌های خدا که تجلی اراده و قدرت خداوند است، بیندازد. در این عملیات نیز اراداه خدا در پیروزی مسلمانان بر طاغوت و مستکبران تحقق یافت و «یوم الله» دیگری رقم خورد.

وی افزود: این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز و تحول آفرین هیمنه امپراتوری رسانه ای، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی استکبار و صهیونیست را فروریخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این که اهمیت عملیات «وعده صادق» به تعبیر مقام معظم رهبری به دلیل اراده‌ای بود که ملت از خود نشان داد، گفت: تربیت یافتگان مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری که در محدودیت‌های تحریم از تلاش، جهاد و پیشرفت باز نایستادند، اراده ملت غیور و عزیز ایران را که اهمیت آن از شلیک و اصابت موشک‌ها بیشتر بود، بر دشمن صهیونیستی تحمیل و مسلمانان و مستضعفان جهان را خشنود و سربلند کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی در ادامه وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

وی با بیان اینکه نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار داشت: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آنها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیاز‌های خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

حجت الاسلام و المسلیمن رستمی عین اللهی را برادر، دوست و همسنگر قدیمی معرفی کرد و گفت: وزیر بهداشت در کنار سبقه علمی و آموزشی، نسبت به موضوعات مختلف حوزه سلامت دغدغه‌مند بوده و اقدامات ایشان موجب ارتقای جایگاه نظام سلامت شده است.

وی با اشاره به اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، ابراز داشت: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی را از اعضای باسابقه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی کرد و گفت: ایشان به مدت بیش از ۳۰ سال نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و سال‌ها به عنوان معاون سیاسی و منابع انسانی نهاد فعالیت کرده اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد
  • تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی
  • رسالت جشنواره رسا بازخوانی و ترویج نهج البلاغه در عرصه دانشگاه است