Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک توسعه اسلامی به آثار و اقدامات برجسته علمی، تحقیقاتی و عملیاتی در حوزه «تأمین مالی و بانکداری اسلامی» جایزه نقدی و به اشخاص حقیقی، دانشگاهها، موسسات پولی و مالی اسلامی و نهادها نشان افتخار و گواهینامه اعطا می‌کند.

به گزارش صدای ایران  این اقدام به منظور تشویق موسسات و نهادهای کشورهای عضو انجام خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستاوردهای ارائه شده باید دارای تحقیقات مستند، مستدل و عملیاتی در زمینه های اقتصاد اسلامی بوده و قبلاً در مجلات تخصصی و نهادهای معتبر دانشگاهی به چاپ رسیده باشد. نتایج تحقیقات نیز باید اثرات کارآمد بر توسعه اقتصاد اسلامی داشته و قبلاً از سایر نهادهای بین المللی جایزه کسب نکرده باشند.
متقاضیان لازم است برای دریافت فرم‌های تقاضانامه، بروشور و اطلاعات به وب سایت موسسه تحقیقات و آموزش اسلامی بانک توسعه اسلامی به نشانی www.irti.org مراجعه و از بخش Awards فرم‌های لازم را دریافت نمایند و پس از تکمیل شخصاً حداکثر تا 30 نوامبر 2018 (9 آذر ماه سال جاری) نسبت به ثبت نام و بارگذاری مستندات و مدارک لازم در سایت مربوطه اقدام کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک توسعه صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود محکوم به بازگشت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک صادرات شد.   به گزارش ایرنا، علیرضا لطفی روز پنجشنبه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدیدنظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.   وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد
  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا هستیم
  • استقبال گسترده و کم نظیر علاقمندان از موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟