Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:06:19 GMT

معرفی سفیر صلح موزه های ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۸۹۲۵

معرفی سفیر صلح موزه های ایران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محمدرضا پهلوان رییس گروه موزه های خراسان رضوی گفت: سوسن نیک ذات مدیر و بنیانگذار نخستین موزه بین المللی وسیار سفیران فرهنگ صلح از طرف ایکوم ایران و شورای بین المللی موزها به عنوان سفیر صلح معرفی شد.

وی افزود: بخشی از آثار موزه سیار کودک(عروسک های قاشقی) درموزه ارداک مانوکیان موزه ارامنه در مکان کلیسای حضرت مریم جهت بازدید میهمانان داخلی وخارجی سمپوزیوم ایکوفوم به نمایش در آمده است هم چنین این دوموزه تاکنون فعالیت های مشترکی در زمینه صلح با یکدیگربرگزار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوسن نیکذات پس از دریافت این ابلاغ گفت : انتخاب ام به عنوان سفیر صلح کودکان برای من همانند بال پروازی است که میتوانم برای ساختن جهانی شایسته برای کودکان سرزمین وسیاره ام تلاش نمایم و از اعتماد ایکوم ایران و ایکوفوم و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تقدیر و تشکر می نمایم.

وی ادامه داد: نام موزه من سفیران فرهنگ صلح است و امروز مفتخرم که نام خودم نیز به واژه سفیر صلح مزین شد.

نیکذات گفت:عروسکها درموزه برای وی حکم مقدسی دارند زیرا پیام وقصص کتب اسمانی وفرامین پیامبران الهی که صلح ودوستی است رادربین کودکان وجوامع ترویج میدهند .و از تمامی دوستداران فرهنگ صلح ،در خواست حمایت ،جهت ایجاد گستره ی بیشتری برای کودکان شد .

گفتنی است موزه بین المللی سیار صلح و کودک اولین موزه سیار در خراسان رضوی و کشور است که با مجوز این سازمان ،فعالیت های داخلی و خارجی صلح دوستانه خود را آغاز نموده است.

انتهای پیام // ز.ی
سفیر صلح موزه های ایران معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه