Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@08:33:20 GMT

عکس/ پیاده‌روی اربعین در باران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۱۶۷

عکس/ پیاده‌روی اربعین در باران

عکس/ پیاده‌روی اربعین در باران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی مسیر خودرویی رزمندگان گفت: در سال گذشته بیش از ۶۶ هزار مترمربع پیاده‌رو در سطح شهر اهواز احداث شد.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: نوسازی و بهسازی معابر اهواز از جمله مواردی است که همواره مورد مطالبه شهروندان بود و در سال گذشته در کنار آسفالت معابر برای ایجاد معبری مناسب جهت تردد شهروندان احداث پیاده‌رو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده عملیات احداث پیاده‌رو محلات اهواز از جمله، خیابان مدنی امانیه، بلوار ارتش کیانشهر، پارک ۴۲ هکتاری، کوی فرهنگیان، اطراف بازارچه کاج، بلوار معلم، پارک محله‌ای بهاران، خیابان انقلاب جنب پزشک قانونی با هدف خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن‌سازی، مناسب‌سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو در جهت تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد که در مجموع ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: عملیات خاک‌ریزی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت لایه اول مسیر خودروی ۴۰ متری رزمندگان اجرا شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مرادحسینی اضافه کرد: در حال حاضر خاک نباتی آیلند وسط و پیاده‌رو سازی در حال انجام است که پس از اتمام این عملیات و آسفالت لایه دوم جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 739702

دیگر خبرها

  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • پیاده روی ساده و سبک بعد از هر وعده غذایی به این دلایل مهم توصیه می شود...
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • افطاری ساده در بلوار کشاورز
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود
  • ۱۰۰ واحد بوم‌گردی ایلام آماده پذیرایی از گردشگران است